Tot ce apare nou pe acest site poti vedea aici (informatii, fotografii recente, etc).

 

COMENTARII POSTATE PE SITE

 

(toate comentariile noi apar dupa verificarea lor de catre administratorul site ului)

 

 

 

682. tomna ase' ( 21-February-2012, 9:48 am )

ba plezneste ca iti trimete acasa un poptirosh tip somatie ca pana la data de ...sa platesti x, ca daca nu...mai vii pe la noi cu vreo problema si ciuciu ti se rezolva pana nu platesti datoria

 

681. inghedelement ( 21-February-2012, 9:48 am )

aşe-i,da nu-i nici tiar aşe,poate hi şi amintrilea,io şi de-aciî te-oi lua,numa pă drept primăria s-o jbotălit şo trimăs pă ceala cu plugu şi numa ce-i hazna o corăţît bugăt de bine uliţîle,da o mai putut ieşi şi oamini cu lopeţîle să mai tomnească,da suntem cam pe domnoşi mai demult te scoteu bdiraile pă dîmbu bîrgăului să corăţăşti umătu de pe drumu ţării şi n-ai avut ce grămoşda că nu-i mere că te globde,amu mă uit cum stă crîşmaru pă treptile cumparativi şi dohăneşte ,şi să uită cum ninjă da nu pune mîna să nu-i scadă pînticile,mărg sara praşcăii la casa comunală pîn umătu întreg ,da nu să indură să ieie o lopata să ţîpe umătu batăr dipă gradişte,zi că nu-i aşe???

 

680. hăpt aşe! ( 20-February-2012, 9:39 pm )

Aşa-i, că doră nici primaria nu plesneşte de nu îmi plătesc impozitul p-un an. Mai ales amu, de când capătă atâţa bani de la avionari. Zâ-i, inghedelement, ca nu-i aşe!

 

679. inghedelement ( 20-February-2012, 7:41 pm )

de regula a venit masina dupa goaze.acum chiar ca a fost o exceptie sa nu fim nici prea rigizi ca sa nu pleznim

 

678. s-a orandui ( 20-February-2012, 2:08 pm )

s-a orandui cand or pleca toti nenorocitii si hotii

 

677. criticul critici critice ( 20-February-2012, 1:56 pm )

La înceut a fost şfungul ce s-a pervertit cu orgasmul şi a ieşit Cărtărescu din ţara ce schimbă feţe feţe.Doar s-a arăduit dar nu s-a orînduit încă.

 

676. poezie ( 20-February-2012, 12:24 pm )

interesanta poezie cu final putin pervers

 

675. Petronius ( 20-February-2012, 10:38 am )

Viaţa-i luptă
materia-i în luptă
contrariile se luptă şi se unesc
în unitate şi-n diversitate
grijiţi raţiunea să nu aţipească
să n-adoarma in somnul cel de moarte
monstri sacri zămislesc apocalipsă
lipsa de sens emană vid
unde nu-i luptă nu-i durere
cer nealbastru fără stele
fără calea lactee
nu-i autostradă 
capătul de cale 
spre glorie
cîta liniste atîta infinit
plus cîteva necîntate rătăcite
do-re-mi-uri
doruri neimplinite
nedimensionate
pe-o bandă trupuri
pe verso sufluri
în sens spiral
de va rămîne un sperm 
şi un cerc şi un şfung
orgasmul totul va orîndui

 

674. bai cei din primarie ( 20-February-2012, 10:06 am )

ce motive puerile ca nu se poate ajunge dupa deseuri...e mare zapada la noi ca nu circula nicio masina ? astea s povesti de adormit...nu au ei chef sa vina, si primaria ii doare n patina , nu le impune nicio clauza? ii lasa sa faca ei ce vor, pai de ce sta o masina drusal in curtea primariei? de ce nu poate sa se gaseasca un sofer din zona care sa vina dupa mizerii? vreti sa le dam drumu in vale? le dam...

 

673. se bat intre ei ( 19-February-2012, 3:33 pm )

cine e in rus si cine e in sindresti sau unguras...astea par lupte ...greco.....romano - catolice

 

672. 165 - Michelangelo ( 19-February-2012, 1:33 pm )

Daca tot vorbim de Roma va propun o poezie de Michelangelo

Cine-şi obligă ochii să adore
îşi pierde judecata
şi teama i-i răsplata:
mai mult se-nşeală cel ce-n el se-ncrede,
precum urâtu-n ore
de reverie prea frumos se vede;

 

671. pledita cea dezamagita ( 19-February-2012, 11:00 am )

Slabă treabă'i si cu pagina asta de comentarii,că văd că nu pe comentea mai nime.Aşe că moi muie ş io.ca nici badea Mitruţ nu mai dă pă la noi poate că sa hi dată ş 'mnealui pă brazdă.Aşe că Dumnezo vă ajute ş mersi!

 

670. dumiritu ( 18-February-2012, 2:56 pm )

io am crezut ca muresan daniel este preot in parohia rus cu filiala sindresti!noa bine dara

 

669. Rusine Drusal ( 18-February-2012, 2:49 pm )

E asa mare zapada ca nu se paote circula nici cu masina, nici pe jos. De aceea s-au inchis scolile, institutiile publice, magazinile nu pot fi aprovizionate cu paine etc. Asteptam ajutoare din Moldova. 
Rusine Drusal!

 

668. angy ( 18-February-2012, 2:10 pm )

pai e simplu : te duci la primarie si ceri sa nu mai platesti taxa sau sa platesti o mica parte, o sa vezi ce iti raspund

 

667. Vali ( 18-February-2012, 1:40 pm )

Stiam ca nu vor veni, asa cum nu au fost nici in ianuarie, asa ca l-am dus noi in Baia Mare. Cred ca platim cam degeaba acest serviciu.

 

666. de ce nu s-a ridicat gunoiul in luna feb ( 18-February-2012, 12:44 pm )

In luna februarie 2012 nu s-a ridicat gunoiul in nicio localitate din comuna Dumbravita. Zilele stabilite pentru acest lucru au fost :

Luna FEBRUARIE 2012:

3 februarie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari

17 februarie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Din informatiile pe care le-am primit de la primarie : SC Drusal nu a putut veni in aceste localitati din cauza timpului nefavorabil (zapada mare) dar vor prelua aceste deseuri menajere in momentul in care vremea va permite. Din pacate nu avem o data fixa dar am primit promisiunea primariei ca in momentul in care se va stii cand se va ridica deseurile voi fi anuntat si voi posta pe site data pentru cele 6 localitati

 

665. rectificare ( 18-February-2012, 9:25 am )

Preotul Muresan Daniel este preot paroh in Sindresti.

 

664. dezimformatul ( 18-February-2012, 9:19 am )

Nu stiam ca muresan daniel este din sindresti!de-acui e din sindresti?

 

663. admin site ( 18-February-2012, 9:10 am )

VATICAN : ceremonia de investire a Preafericitului Lucian Muresan transmisa în direct, de către TVR 2, sîmbătă 18.02.2012, de la ora 11:30

Aproximativ 200 de maramureşeni sînt aşteptaţi sambata sa fie prezenţi în Roma la un eveniment pentru istoria judeţului Maramures: la Vatican are loc ceremonia de investire a Preafericitului Lucian Muresan ca membru in colegiul cardinalilor, de către Papa Benedict. 
Din comuna Dumbravita este prezenta o delegatie de 6 oameni in frunte cu preotul greco catolic Muresan Daniel din Sindresti

 

662. in concluzie ( 18-February-2012, 1:51 am )

Pe mine nu ma mai mira aceste catastrofe.

 

661. un alt punct de veghere ( 18-February-2012, 1:45 am )

Dracul incepe a cadelnita prin biserica
Numai statuile de marmura raman imune
Si canta ALELUIA ALELUIA ALELUIA
Patriarhul speriat o ia la goana
Lasad cradinciosii prada ispitei
MORALA:
Oamenii pot fii uneori atat de afurisiti
Incat arsul pe rug pare o pedeapsa blanda

 

660. punct de vedere ( 18-February-2012, 1:40 am )

Da da si cine crezi ca o sa fie luat in autocar. Fetele celui cu vila si douazeci de lacate pe usha.

 

659. PANTE ( 17-February-2012, 8:33 pm )

VAND 2 CLAI DE FAN MARI LA CHECHIS.DETALII LA NR DE TELEFON 0755729205 SAU 0747515824

 

658. arbitrul elegantei ( 17-February-2012, 8:20 pm )

Poate ca era mai consult sa se organizeze o excursie la nivel de comuna cu un autocar pentru toti cei care ar fi vrut sa faca o excursie la Roma!

 

657. un ateu practicant ( 17-February-2012, 7:44 pm )

oare pe ce criterii vor fi alesi cei sase care ''beneficiaza de sprijinul uac pentru a acopericosturile de deplsare''?Cine face selectia:UAC-ul,primaria,nepotul de frate adica feciorul celui care este frate cu frate-Său,curatorii sau cine?In ce consta ''sprijinul''?Eu cred ca enoriasii trebuie sa fie informati.Conducerea curatorala ,mai vartos decat cea politica trebuie sa fie transparenta(pardon,pardon,pardon)? !?!?!
Mi deajuns,mai ziceti si voi cei care cititi pe aici,nu stati cu degetu in gura.Au credeti ca actiunile popilor sunt tabu?

 

656. un ortodos ( 16-February-2012, 10:58 am )

Ma mir cum de trebuie sa accepti niste bani de la uace pentru o excursie la vatican, mai ales ca mergi acolo sa te si rogi nu numai sa te plimbi. dar ma rog, vorba celui mai de sus "scopul sfinţeşte mijloacele"

 

655. punctul de vedere cardinal ( 15-February-2012, 9:48 pm )

cum a zis un ziarist de la romania liberă, mai catolic decat papa di Roma şi mai ortodox decat Niccolo Machiavelli:"scopul sfinţeşte mijloacele"

 

654. al doilea anunt important ( 15-February-2012, 7:07 pm )

Un preot la mai multe sate va vizita pe Papa de data asta de la Roma. Comunitatea va beneficia de vizita preotului la Roma, acesta promatzand sa trimita celor mai credinciosi vederi cu Capela Sixtina, Coloseumul lui Traian. Iar pentru batrane va aduce apa sfintita direct de la gura raiului. Biletele pot fi sponsorizate aproape de oricine. Un bilet la Roma cu Wizzerii costa doar 29 de euro. Merita investitia si mai ales sa te pui bine cu neamurile cardinale.

 

653. anunt important ( 15-February-2012, 6:57 pm )

Imediat ce se desprimavareaza doctorul Papa Nicolaus va efectua o serie de teste gratuite femeilor blonde din comuna. Sponsor oficial Vegetica Corporationes

 

652.desteaptate dumbrecene ( 12-February-2012, 7:19 pm )

nu-i lumnina nicari
o-adurnit tati oamini
numa la mandruta me
arde lompa ca o ste
ca gande c-oi me la ie

 

651. anda ( 8-February-2012, 10:31 am )

FRUMOASA PREZENTARE ,SCURT SI LA OBIECT ,FELICITARI OVI ,

 

650. de p'aci ( 7-February-2012, 3:19 pm )

Evident, la primarie!

 

649.tzeava cu prosti ( 7-February-2012, 2:42 pm )

ghici unde s-a spart teava cu prosti ?

 

648. nimea in drum ( 6-February-2012, 7:59 pm )

si cu asta,basta

 

647. pledita nascatoarea ( 5-February-2012, 7:19 pm )

Mama prostilor este vesnic insarcinata

 

646. arbitru eticii ( 3-February-2012, 7:34 pm )

nasc si la Dumbravita corupti!

 

645. pledita tetisana ( 3-February-2012, 10:06 am )

vine o boare brizaosa dinspre tetis pe rau in sus impotriva curentului si unul de la carbunari cum ca florea consilistu si cu sandu viceatu ar invarti descurcareala cu asociatiunile congestionaristica panaaaaaaa-n panzele a.n.a.-ului oare drept-ui o-s numa povesti de trezit anuta. se poate sa fie tetisanu hulpav? cel care baga apa comunala in bazine private prins si iertat. cand va fi prins de urechi?

 

644. anda ( 1-February-2012, 9:54 pm )

NU VREAU SA SUPAR PE NIMENI ,DAR SLABA ORGANIZARE LA CETATELE ,DRUMUL E TOT DERDELUS UN PIC DE SARE SAU NISIP,NIMENI NU MISCA NIMIC ...................OARA NU A VEMOS CRACIN ..DAR NU STIU CARE......SA FACA CEVA????????????????????

 

643. pledita folclorista ( 1-February-2012, 8:58 pm )

cate mama mi-le-o spus
tate acelea am zis ca nu-s
pana amu ce m-o ajuns

 

642. invataturi parintesti ( 1-February-2012, 5:33 pm )

Ce am invatat eu de la parinti? Sau mai bine zis ce imi aduc aminte ca am invatat. 
De la mama am invatat sa fiu pregatit intotdeauna pentru musafiri- ca sa vina cat mai des pe la noi; m-a invatat sa fac snitzele cum numai in viena se mai fac. De la tata am invatat sa fiu inteleapt si ambitios, dar si modest. De la bunicul am invatat ce inseamna bunatate si generozitate si sa joc sah. De la ceilalti bunici nu am invatat nimic- murisere prea timpuriu. 
Iar de la viata am invatat ca nu totul se invata de la parinti si ca multe invatate de la parinti nu se mai pot aplica.

 

641. pe dos ( 1-February-2012, 5:25 pm )

cand eram copil mi se spunea sa cred in D-zeu ca doar religia nu e doar pentru babele batrane
acum ca am crescut mi se spune ca fete tinere scriu duhovniceste pe site-ul dumbravitei si ca nu e bine sa fii 'habornicel' la o varsta atat de frageda
Acum oare ce sa cred? Mai bine nu cred...

 

640. zbor deasupra unui cuib de... pupeze ( 1-February-2012, 3:14 pm )

pt articolul meu Ioana Sovago:
Ioana, vreau sa zbor cu tine deasupra unui cuib. Chiar daca cineva nu ar avea talent, stiu ca poate zbura departe, departe.

Patriotismul- tara mea e minunata, asa zic comentariile aici, doar nu-i putem vedea bogatiile din cauza unui pai din ochi. Nu gandim toti negativist, sa stiti, ci mai mult realist. Chiar daca multi mergem peste hotare, tot nu vedem lumina difractata de picaturile de ploaie- asa cum descrie Ioana aici. Nu vreau sa fiu mandru de tara mea, astept si tara sa fie mandra de mine. Nu sunt mandru de educatia pe care am primit-o in romania si nici de barza care m-a adus. 

Ah, si inca ceva: nu ai nevoie de promovare cand ai valori adevarate. Cine n-a auzit pe mapamond de Brancusi si de Eminescu- nu e vina lor, si nici a Romaniei- astea sunt doar valorile nationale si nici pe departe internationale. Daca traim pe o barca ancorata toata viata, nu ne dam seama cat de mare e oceanul.

 

639. habotnicel ( 31-January-2012, 7:26 pm )

rugativa, mergeti la biserica ,faceti cruci (cu limba in ceriu gurii) purtati cruciulite IN piept, dar aveti grija ca nu toti cei care zic "Doamne ,Doamne"se vor mantui.De la mistic la habodnic ,nu-i decat un pas.Pe ce cai a ajuns Bartolomeu Ananie mitropolitul Clujului?Pe niste cai nu prea ''ortodoxe''!

 

638. danuţ puricel ( 31-January-2012, 5:06 pm )

Ioană,Ioană dragă'mi eşti mie,da ce am vorbit, vorbă să fie!Aşa cum se retuşează pozele aşa se retuşeaza si biografiile!Sunt mari rezerve pentru aceasta faţă bisericească ,care a avut multe feţe,din păcate cam prea păcătoase.Ar trebui să ne mai documentăm.Ce părere ai despre litigiu bisericii din Şişeşti dintre catolici şi ortodocsi sau despre părintele Lucaciu care a ctitorit biserica din Unguraş.

 

637. suggestion- pt articolul meu ( 27-January-2012, 5:50 pm )

Draga scriitoare,

Multumesc pentru articolul pe care l-ai scris- mi-a deschis ochii si m-a facut sa realizez: eu nu vreau sa fiu ca bunicii mei, eu nu vreau sa locuiesc intr-o casa de lut si sa citesc la lumina lampii. Nu vreau sa spal din nou rufele cu mana, si sigur nu in rau, e prea poluat. Nu vreau sa ma misc incet, cu randuiala si nici sa-mi fac cruci ori de cate ori mananc, plimb, dorm, scol, incep orele. Si nici sa aud pasii timizi a altora care se plimba pe cararile sufletului meu- fiecare cu cararea lui! 

Toate acestea ti le doresc in schimb tie, sunt sigura ca te vei bucura de ele si iti vei plange in continuare propria inima intristata. 

Lasa-ma pe mine sa zburd, sa invat pana seara tarziu si sa fiu mandru de temele mele. Lasa-ma pe mine sa fiu savant de calculator!

Noroc la regasirea timpului pierdut. Gasiti marlena lui Proest!

 

636. definitie ( 27-January-2012, 5:08 pm )

Ce inseamna pleditza:
pleditza= pleata + coditza

Multe pleditze ne-au mai scris pe acest site- da sa mai fie!

 

635. inzapezitul ( 27-January-2012, 4:06 pm )

Aho, aho, primari tampiti
Stati si nu dezapeziti
De 8 ore, ca nebunu,
Locuiesc pe DN1
Am o sora si doi frati...
In Logan la Afumati
Iar matusa si bunica
Stau in Opel la Saftica
La bunic ii fac pomeni
Dintr-un Aro la Pucheni
Tata-i rupt de foame-n gura
DE 5 ore pe centura
Mananca la-mpinge tava
Intr-un Duster la Jilava
Nici pe jos, nici in mancare
Nu e nici un pic de sare
Plugusor cu 4 boi,
Io sunt unul dintre voi
Sofati baaaai

Nu va pierdeti speranta, primavara se va intoarce intr-o buna zi...

 

634. scuza ( 27-January-2012, 4:05 pm )

daca ne scuzam tot timpul, daca cei tineri nu sunt luati in seama, daca mereu gasim ceva care nu ne convine- atunci nu vom face niciodata nimic. Joc cu scuza, hai la treaba!

 

633. 1.5 angstrom ( 26-January-2012, 7:13 pm )

30-40 de oameni ar fi perfect daca s-ar aduna. Oricum eu nu as astepta sa se adune, as incepe lucru singur si asha poate se vor indemna si altii.

 

632. glasul tinerilor ( 26-January-2012, 2:32 pm )

Putem fi noi harnici daca cei mai multi sunt hoti. Iar daca ai vrea sa faci ceva la nivel de un sat sau comuna nu s-ar aduna mai mult de 30-40 oameni. Suntem si lenesi si lasi. Unul tanar se poate schimba dar pe unu batran il schimbi inveci. Si daca multa lume e sub zodia celui batran care spune "tu mai taci ca esti tanar, nu stii tu asa multe, numai eu am trecut prin viata si pot sa ti spun cum e.........." atunci ce rost mai are sa incercam sa facem ceva sa ni se auda glasu'.

 

632. solutii la cele mai mari rezolutii ( 24-January-2012, 5:49 pm )

Sa incepem uite asha: Hai sa vopism casele, Hai sa vopsim gardurile, blocurile. Hai sa muncim sa facem, impreuna, in timpul liber. Pe langa casa noastra si prin sat si prin oras. Numai cu o harnicie desavarista plus lucru facut de calitate si cu cap se poate schimba etica estetica tarii grii in care traim.

 

631. Petronius ( 24-January-2012, 8:20 am )

Splendid raspuns .De cand ai (avem) de gand sa te schimbi? Sa ne schimbam modul de viata,Da?I-mi place provocarea,deci o sa revin pe aceasta tema.Dar haideti si voi!

 

630. raspunsuri ( 23-January-2012, 9:46 pm )

pt problemele din tara: schimbarea. Schimba-te tu si el si ea. Noi toti! Si eu.

 

629. Petronius ( 23-January-2012, 7:35 pm )

Tu cel care intrebi ce-i aia ''pledita'',tu ce scrii inafara de a pune aceasta intrebare?Nu conteaza cum te cheama,ci ce mesaj ai .ai priceput???

 

628. pledita ( 23-January-2012, 6:43 pm )

ce i aia pledita ? cum s-ar traduce in romaneste ca doar nu esti pleditor in gradina lui ion toate pasarile dorm, numa una n-are somn.

 

627. profesioara ( 23-January-2012, 6:02 pm )

Noa bini bugat tu pledita da de care jometrie vorovesti de ceie a lui iouclid ori de ceielalta mai noua?

 

626. Pledita problematica ( 23-January-2012, 4:33 pm )

vreu sa va zic mai dragii lelitei ca a cinsti pe cei batrani este o obligatie data de porunca a patra daca cumva se face religie in scoli si aveti icoane in salile de clasa pictate pe sticla chiar de voi.Asta din punct de vedere al moralei crestine.Din punct de videre jometric a cinsti pe parintii si buneii nostri sau a colegilor nostrii este on POSTULAT,adica c.c.n.t.d.

 

625. nepriceputul 2 ( 23-January-2012, 4:19 pm )

hai draga Petronius sa te vad ce solutie dai la rezolvarea promblemei in care se afla tara ,ca sa-ti pot da si eu o nota.

 

624. arbitru elegantei ( 23-January-2012, 2:55 pm )

Draga care ai probleme cu solutiile si vinovatii.
Banuiesc ca profesor au de mate au fizica-chimie.Asadar sti foarte bine ca orice problema este problema pana cand se gaseste minimum o solutie acesteia.Da?Daca problemei se va da o solutie gresita sau nu se va da solutia cea mai simpla,nu crezi ca va trebui sanctionat solutioneru?Dumneata cand un elev da o solutie gresita problemei, sau n-o da pe cea mai simpla ,i-l notezi cu zece?Aceasta-i problema!Cat despre tanarul ''nepriceput'' ,cred ca a fost elevul profesorului cu probleme prost solutionate,dar notate cu nota maxima ,dupa cum se pricepe sa-si respecte buneii.

 

623. priceputu nepriceput ( 23-January-2012, 1:43 pm )

astia mai batrani asa ati fost invatati de pe vremea comunistilor sa fiti respectati tot timpul iar ceilalti care, vezi Doamne, is mai mic, sa taca ca ei oricum nu stiu multe. Hai pa ca va las

 

622. priceputu nepriceput ( 23-January-2012, 1:40 pm )

Pai lasa i domne si pe cei tineri sa stea jos nu numai moscotaii care vin odata in oras, hop si ei pe scaun. Trebuie sa fim civilizati dar nici chiar asa. Adica ei platesc abonament , merg la o scoala care poate nu le multe sanse pentru viitor, si vine mosu sau baba din piata cu cosu si are pretentia sa stea si jos, chiar daca vine o singura data pe saptamana.

 

621. raspunsuri ( 23-January-2012, 1:26 pm )

pentru nepriceputu: Faina povestea cu profesoara care-i tot timpul de acord, cu exceptia odraslelor ei...
pentru cine's de vina?: toti
pentru mitrut: e bine sa fii reactiv= observi problemele, dar si proactiv= sa le rezolvi. Felicitari pt felete doctorante!

 

620. Nero fiul Agripinei ( 22-January-2012, 9:59 pm )

Vand fabrica de telefoane NOKIA si fabrica de avioane UAC.Pret de strigare doi bani.Plata se poate face si in rate.

 

619. intrebare ( 22-January-2012, 9:51 pm )

Oare e cea mai buna varianta ca la fiecare problema sa cautam mai intai vinovati si apoi solutii? Oare nu ar fi bine sa gasim mai intati solutii si apoi cei responsabili?

 

618. palisandru ( 22-January-2012, 9:46 pm )

este o vorba ca de la cap se impute pestele si asta fiindca nu da din coada .Dar de aceea nu da din coada ca s-a imputit la cap

 

617. nepriceputu ( 22-January-2012, 6:08 pm )

Vezi ,asta-i cusurul tau ca nu pricepi nimic.
Tu cu painea si cutitu 
Mori flamand,nepriceputu.
Ei,draga nepriceput,da versurile astea doua,pricepi de unde sunt??? Explica te rog ce anume nu pricepi,sau nu vrei sa pricepi.Poate ca esti parinte sau profesor sau toate trele si atunci n-ai nici o sansa sa pricepi.Mai an am intrebat pe o persoana daca e bine ca pe autobuz elevii de liceu sa sada pe scaune iar calatorii mai in varsta care veneau de la munca din uzine sa steie in pticioare.Persoana respectiva mi-a raspuns trnsant:''nici vorba'',Atunci am zis''dar daca acesti adolescenti sunt ai unui cadru didactic'' ''cu atat mai grav''mi-a raspuns persoana.Iar i-am zis''dar daca sunt odraslele acestea nepoliticoase sunt chiar copiii dumneavoastre simata doamna invatatorita''Apoi tine-te ce taraboi mi-a facut doamna ''ca si copii mei platesc abonament si-s obositi ca tare mult au de invatat ''si hohoho si huhuhu.Acuma pricepi nepriceputule(eventual nepriceputo)? Astept raspuns !

 

616. cine s de vina ? ( 22-January-2012, 2:14 pm )

pana la urma de vina s profii, preotii sau parintii...ca io nu mai inteleg numic

 

615. pledita mironosita din varful gradinii ( 22-January-2012, 12:54 pm )

draga arbitre de care parinti ai vre sa vorovim.de cei trupesti ori de cei duhovnicesti.Pence ca si ceia duhovnicesti contea za poate cel mai mult.Ca ne invata ei multa ortodoxie,istoria ortodoxiei stramosesti de doua mii de ani,ne invata multe si frumoase pricezne 'ne duc pe la tot felul de programe ,manastirisicolinzi la stbii din baia mare da cat insista la pacatosenia noastra cea de toate zilile.Par igzemplu,a minti,a,fura (mare hotie este copiatu),a lenevi,a vorbi voroave murdaro/porno/obsceno/spurcaciunist ice,a arunca sutele de pungi din plastic pe tate ulitele de se infunda santurile,a rispi adicatelea a da banutii greu castigati de parinti zilnic pe sucuri chimicalizate aduse de pragmatici americani care mai an ne-au adus gandacul de colorado si acum vreu sa ne aduca porie metalica peste solul si asa suprasaturat de noxe.Despre toate acestea cat le vorbesc/insista /repeta/controleaza,preacucenicii Parinti,onorabili profesori.Si cat le repeta toate acestea (repetition mater studiorum est) Cat despre parintii trupesti,acestia sunt la randul lor ieducati tot de catre preoti si dascali/invatatori/profesori.Ase ca bade Mitrut din Ruscuta ma tem ca si mneta ai mai ave de invatat.

 

614. arbitru elegantei ( 22-January-2012, 10:30 am )

Api bade mitrut cum te vad io mneta nu pe esti modest ca te cam fudulesti.Lauda-te gura ca de nu te sfartec!Trufia-i un pacat.Amu iara zic ca de ne-ai scris aieste ca sa ne imprtasesti ixperienta mnitali ,inca nu-i nici o hiba.da de ai hi mneta profesor oare ce-ai face?Si iara ma itorc si zic dice de parinti n-ai zis nimnic?

 

613. mitrut ( 21-January-2012, 9:49 pm )

Acum trei-patru lustri aveam si eu doua copile la scoala.Mergeam la sedintele cu parintii unde atat parintii cat si profesorii ''conspiram'' impotriva pruncilor nostrii: ca-s blastamati,ca nu invata ,ca vorbesc imbalaciuni si uite asa ne uitam unii la altii nedumeriti si consternati fara sa gasim vreo solutie.M-am ridicat si am zis ca oare copiii sunt vinovati sau noi,parintii si voi profesorii.Ca doar copiii sunt ''materia prima '' ,sunt ''lemnul de lucru'',''busteanul''din care noi,noi impreuna,parintii si profesorii trbuie sa ''confectionam'',sa modelam scanduri,leturi grinzi din care apoi sa facem case,suri,garduri,adica OAMENI.Noi trebuie sa-i modelam si sa fim si modele.Asa ca am zis hai sa vedem ce trebuie sa facem atat noi parintii cat si voi profesorii.Am rugat-o pe directoare sa aduca ''caietul de sarcini'' adica regulamentul de functionare a scolii sa vedem ce obligatii/sarini/indatorii au profesorii si daca acestea toate se indeplinesc,se respecta.Sigur ca directoarea cat si ceilalti profesorii au refuzat categoric sa purcedem la o astfel de analiza.Si nici ceilalti parinti nu m-au sustinut.Dimpotriva ,m-au contrazi ,acuzandu-ma ca jignesc profesorii ca n-as fi politicos ca as compromite prestigiul profesorilor ca acestia mi-or teroriza copilele ca mi-le izolez si ca n-or fi sociabile e.t.c.Prin urmare ,eu ramas singur mi-am luat gubuta si clopu,am iesit de la sedinta,m-am ocupat cum am crezut eu de educatia/meditatia/instructia copilelor mele si altul si mai mult nu m-am mai dus la sedinte cu parintii pana cand cea mica a avut festivitatea de absolvire a facultati de chimie din Cluj iar la acea mare la sustinerea diplomei de doctorat in fizica atomo-moleculara la universitatea din Amsterdam.Probabil ca la vara ma voi duce la cea mica care-si va sustine o teza de doctorat in chimie la universitatea din Glesgow.Dar voi dragi actuali parinti de copiii de scoala nu va luati dupa mine,iara voi dragi profesori incercati totusi sa va faceti datoria cu asupra de masura cu dragoste de nobila voastra indeletnicire, asa cum scie la carte, chiar daca salariile nu va sunt cum a-ti dori,lasati-va de fumat,de baut de podoabe fara rost si veti razbi, iar peste vreo patru-cinci lustrii ,si Romania noasra va sta in rand cu'' tarile care au avut acces la civilizatiune'' cum ar fi zis poetul nepereche.

 

612. vina ( 21-January-2012, 7:35 pm )

pt topica: elevii din ziua de azi
Parintii sunt problema, zic dascalii. Nu, nu, nu- profesorii nu-i invata cum sa se comporte, zic parintii! Toti dam vina unii pe altii. 
De constatat am constatat problema- acu' ce-i de facut? Oare sa scriem aici pe site e suficient, o sa schimbe asta comportamntul elevilor?
Doar un exemplu trait: la ora de mate nu misca nici unul in banca, era o disciplna totala si nu conta a cui esti si cum esti imbracat, ci cat stii. Fiecare lua nota meritata iar parintii pilosi nu indrazneau sa-si arate coltul.

 

611. mitrut ( 21-January-2012, 6:53 pm )

Cineva impartea oamenii in patru categorii:
Esteom care nu stie si nu stie ca nu stie,acela-i prost,ocoleste-l.
Este om care nu stie dar stie ca nu stie,acela-i nestiutor,ajuta-l
Este om care stie dar nu stie ca stie,acela-i adormit,trezeste-l.
Este om care stie si stie ca stie ,acela-i intelept,urmeaza-l.

 

610. mitrut dinRus ( 21-January-2012, 6:30 pm )

Problema cu prostii si desteptii este destul de complicata ca si aceea cu educatia.Daca esti prost stai acasa(valabil partial pentru cei care nu indraznesc sa plece)Ce-i drept ca pentru a fi prost nici nu trebuie sa faci scoala.Cea mai grava este prostia activa.
Prostu spune tot ce stie,
desteptul stie tot ce spune.
Prostu nu-i tot una cu natangul,cu tantalau si mai ales cu idiotul(zevzecul)
Cuvantul ''prost''vine din limba rusa si ar insemna''simplu(Lenin bil prosto celoveca=Lenin a fost un om simplu)
Ca uncopil sa fie inteliget trebuie ca macar unul din cei doi parinti sa fie inteligent.
Dar inteligentul cu desteptul cu inteleptul nu-s tot una.Si nici inteligenta nu se mosteneste totdeauna(vezi copii lui Iorga)Uneori si geniul se mosteneste (vezi familia Bernouli)
Relativitatea o gasim peste tot deci si in educatie.

 

609. pledita sansoneta dumbreceanca ( 21-January-2012, 5:56 pm )

ce bine ca avem si noi in consiliu comunal o elena udrea din troia,care da sanse tinerilor din dombrita sa se intoxice cu minciunele invaluite cu aburele date cu alu(mi)nele julianele.Ca bine combati Vaginucuta,semn ca te-or angaja si pe tine.Parca-l aud pe sotul tau cantand sansoneta:
Taiasca topitoria
Ca mi-o angajat sotia
S-om ave si noi o sansa
N-om mai fi cuprinsi de transa

 

608. mai putin grabita ( 21-January-2012, 12:59 pm )

Grabita,
oare tu nu esti o fiinta dihotomica, adica trup si suflet? Daca esti numai trup, da, ai dreptate, nu mai trebuie sa te ingrijesti de suflet. Nimeni nu ne obliga sa credem in ce spune Biserica, dar nici in ce spune Darwin in povestea cu maimuta. 
Oricum, interesant comentariul tau!

 

607. grabita ( 21-January-2012, 10:26 am )

Oare cu ce sa incep? Am multe de spus, dar nu am timp sa le spun pe toate. M-au uluit ideile preconcepute din articol. 
Grija asta despre suflet, parca ar fi o ala persoana in noi. Cei care se gandesc tot timpul la suflet si tot zic pe toata cararile Doamne miluieste! sunt defapt cei cu frica in san ca nu vor reusi, care au un suflet nefericit si care tre sa aiba grija sa-l conserve. 
Bunicii nostri ziceau si ei Tatal Nostru tot timpul, si dimineata si seara, nu aveau altceva de facut si in lipsa de ocupatie. Cand de fapt erau manipulati de biserica, erau pusi sa creada ca vor ajunge in iad. 
Cat despre prieteni: toti avem prieteni multi, vezi si pe cei virtuali de pe facebook. Nu va fie frica, nu vom muri printre straini, pt ca de fapt strainii ne-au devenit acum familie. Doar nu vom astepta sa treaca timpul la noi in sat doar pentru ca asa au facut parintii, bunicii si toti cei dinaintea lor. In sat m-am nascut, in sat vreau sa mor = delasare!
Ah, si sa nu muncim ca un calculator. Mai bine lenesi (ca si asa suntem destuli), mai bine sa visam o vreme- pentru asta este timp.

Stiu ca ceea ce am scris mai sus o sa va scandalizeze, dar treziti-va, nu e timp de dormit! Ne vedem in iad! Avem timp, este timp!

 

606. ovidiu ( 21-January-2012, 10:25 am )

Iar intamplarea scrisa cu femeia in varsta am vazut o personal. Daca cei care citesc aceste mesaje si vedeti si voi ceva asemanator ce se petrece pe autobuze puteti sa scrieti aici, poate asa se vor mai tempera. Daca aveti si foto cu atat mai bine.

 

605. ovidiu ( 21-January-2012, 10:22 am )

Deocamdata am tras un semnal de alarma, sincer nu i stiu personal dar facand naveta ii vezi, ii auzi fara sa vrei si ti-e sila ca strica imaginea satului x.

 

604. Claudiu ( 20-January-2012, 12:25 pm )

e-mail : dobricanclaudiu@yahoo.com

Vand diferite modele de telefoane:Nokia 6300,nokia c3,nokia e71,htc desire,iphone 4 alb,samsung galaxy mini,samsung sidekick adus din america+alte modele!

 

603. Ioana Roman ( 20-January-2012, 8:41 pm )

Ovidiule, ai putea sa-mi dai exemple de adolescenti care injura si stii sigur ca in familia nu se intampla asa ceva? 
Da, stiu, din pacate, ca dupa familie si scoala, mai vine sa-l "formeze" pe tanar mass-media si societatea.

 

602. Ioana Roman ( 20-January-2012, 8:35 pm )

Pentru educatorul şcolar, elevii se împarţ în: cei ce au fundamentul moral primit în familie si cei care nu îl au primit în familie. Cum primul model in viata pentru copil este parintele, dascalul poate sa patrunda mai greu in sufletul copilului. Pentru elevii din categoria a doua - cei care nu au primit în familie educatie morala - situatia este mai critica, necesita multa implicare din partea dascalului si multa colaborare din partea familiei.

 

601. Ioana Roman ( 20-January-2012, 8:30 pm )

Baza morală a unui copil trebuie sã fie realizată în mod firesc de către familie (părinţi) pentru că ei au o răspundere morală faţă de copil: datoria de a-l creşte şi educa. Părinţii reprezintă pentru copil prima şi cea mai puternicã autoritate morală. De aceea, primul comportament moral - social al copilului se realizează prin imitare. În exemplul personal al părinţilor se va vedea începutul viitoarei atitudini morale şi sociale a copilului.
A doua treaptă în educarea morală o reprezintă şcoala. Buna însuşire a valorilor morale depinde de măsura implicării dascălului în formarea etică a elevului. Sufletul copilului se cere sensibilizat cu privire la aspectele morale, trebuie format în acest sens; nu doar judecata trebuie să-l îndemne pe copil să actioneze moral, ci şi inima sa. 
Aici intervine educaţia afectivã, care nu se poate realiza fără o atitudine afectivă corespunzătoare din partea părinţilor şi a dascălilor: nu îi vom predispune pe copii spre credinţă, bunătate, milă fără a le arăta prin propria noastră atitudine exact aceste sentimente.
De aceea: pentru a educa un copil, asigura-te ca nu trebuie sa-i educi, mai intai, pe parinti!

 

600. flama ( 19-January-2012, 11:57 pm )

frumos articol,poate uriti sintem noi cu comentariile!?!
mie unu mi_a placut.

 

599. bazatu ( 19-January-2012, 9:03 pm )

ia sa vad niste nume

 

598. Ioana ( 19-January-2012, 7:59 pm )

cred ca sunt irecuperabili, adica la varsta asta nu te mai poti schimba radical, din pacate poate asa se vor comporta si cu sotiile lor, asa le vor trata.

 

597. ANDA ( 19-January-2012, 7:52 pm )

PERFECTA DREPTATE ,TOTUL TINE DE BUN SIMT SI DE EDUCATIA DE ACASA ,NU PROFESORUL ,PARINTI ,CEI 7 ANI DAR CARE..................NU I ARE DE ACASA NU I ARE NICIODATA,DAR ORICUM TINERETUL DE AZI LASA MULT DE DORIT....SI ANTURAJUL......................

 

 

596. Maria ( 19-January-2012, 6:52 pm )

E asa usor sa dai vina pe altii...


595.  Maria ( 19-January-2012, 6:50 pm )

Cata dreptate ai......putini sunt cei care mai stiu ce e respectul. Profesor fiind, ma confrunt aproape zilnic cu astfel de situatii. Te duci la ore si vor ei sa iti impuna reguli cum sa se desfasoare orele. In ziua de azi nesimtirea nu are limite. Toata lumea da vina pe profesori...adesea auzi spunandu-se "ce va invata profesorii la scoala?" Si aproape intotdeauna profesorii sunt resposabili pentru toate prostiile elevilor.

 

594. ANDA ( 18-January-2012, 9:59 pm )

FRUMOS COMENTARIU DAR ERA PETROL IN LAMPA SIGUR NU ERA GAZ,

 

593. alianta de la primarie ( 18-January-2012, 10:32 am )

Pe primar actual iara la vota lumea si nu neaparat ca il iubeste lumea ci pentru ca fiind liberal si lumea fiind satula de cei de la putere vor vota masiv cu usl, deci implicit cu el, asa ca nici macar nenea Julian nu cred ca va sponsoriza prea mult

 

592. Alianta civica ( 18-January-2012, 10:00 am )

Are dreptate omul din sat.Pai daca am avea o educatie civica corespunzatoare am fi iesit atat la sedinta de la camin cat si la cea de consiliu.Da nu-i tarziu nici de acum inainte.Adevaru-i ca in noi zace inca multa prestamana si lasitate.Astia suntem,cu astia votam.

 

591. on om din sat ( 18-January-2012, 7:47 am )

oamini buni oare nar trebui sa iesi si nui pe uliti sa merem la primar laconzileri la primari si pa tat locu si jos cu iei ca so batut joc de noi in sat lanoi si neo mintatbanio si huiduit nerusinatu si mincinosu de iuliansi de man sidirectoarea ce din tetis si primru cu vicile cu conzilierii ase ca jos cu i cu tati corajie omini buni

 

590. scepticul de serviciu ( 17-January-2012, 9:54 pm )

Am tot glumit,cat am trait
in birtasita lume 
si-n loc de bani,ca multi golani
mancam platindu-i glume
am tot glumit ,cat am trait
in birtasita lume
s-acum glumesc,dar ma grabesc
mancati si pofta buna.

 

589. Palisandru cel dezamagit ( 17-January-2012, 9:47 pm )

nici nu stiu daca mai are rost sa spun ceva despre primarul cel masiv in care mi-am pus mare incredere atunci cand l-am votat si regret ca am fost cuprins de atata cecitate,cum doamne de nu mi-am dat seama ca este foarte bun de cioban ca s-ar putea da pe tranta cu ursu si ce s-ar mai speria lupii de el si ca mult mai bine iar sta cu tramdita si cu flueru la gura nu cu microfonoiu.Acuma daca Manu o sa-l ajute doar la mustata cu miliardele invechite, poate ca se sprijina pe mister Iulian Uacoescu care va burdusii bugetul primariei cu euroni noi de sorginte crizantermica poluata cu polul minus in bilant.Dai un pol da sti ca face.De nu curge picura,cinci castigi sapte mananci.Hai lume hai, iesi in strada,da cu piatra in viata asta roz-marina.

 

588. Elita harniciei ( 17-January-2012, 9:21 pm )

Dupa cum vad din poze cu parere de rau va spun ca aceste sate arata groaznic. Drumurile is ciuruite si in ultimul hal. Iar pe langa casele unor oameni nu se observa mana de gospodari. Suflcati-va la manici maramureseni si dati dovada ca puteti mai mult!!!

 

587. explicatia "filozofica" a primarului ( 17-January-2012, 8:56 pm )

pai, vorbeste in lei vechi sa fie sigur ca bunica de 88 ani il pricepe si il lauda. poate ar fi bine sa stie ca si ea vorbeste de lei noi. Cand e de dat, spune in lei noi (500 roni) pt ca suna mai putin decat 5.000.000 lei vechi.

 

586. Io pledita nepriceputa ( 17-January-2012, 8:37 pm )

De mi-as pune o rochie care s-ar da singura peste cap si tot nu l-as putea pricepe pe cameleonul nostru primar ,dupa ce am citit istoricul interviu al domniei sale.In primul rand ce economist esti frate de mai vorbesti in lei vechi.Apoi odata zicea ca bransarea la canalizare o suporta primaria acum hop vor plati cetatenii cate 500 lei(de data asta in rroni)Foarte bine.Personal sunt pentru ca si cetateanul sa contribuie .Dar dece azi zici una,maine alta,ba e lae ba-i balaie(miorita)Apoi tot ce si-a pus in plan omul sa faca pe parcusul mandatelor sale de primar pe viata ,acuma hop ca va face pe parcursul anului de gratie cu semne bune 2012,adica 12 obiective cu un buget de 3777 miliarde lei(aci-s vechi) fata de 5750 tot miliarde si tot vechi pe 2011.Mai judecati boieri dumneavoastre ce cap de administrator mai are excelentul nostru primar.Asa sa ne ajute mircea manului.

 

585. Pledita dumbreceanca cea isteata ( 17-January-2012, 3:55 pm )

Misca,misca din calcaie/ca moara din capataie.
Asa cum bine zice si domnul acelacare-i ''Pro'' la noi in dumbrita lucrurile se misca cat de cat chiar daca cu viteza cuculbaului da merem inainte darz si hotarat ca noi tare mare noroc avem ca-i primaru dela noi sapi domnul conzilier Milan care are mare grija de iluminatu publi asa cum bine grait-a in sederea ceie istorica cand o zas ''lumnina,cat mai multa lumnina''ca doara voarba asta o zas-o si on neamt celace-o scris Faustul.Am trecut amu intr-o zi pin Rus si m-am minunat ca groapa ceie de amu-s zece ani dinaintea cumparativi(centru civic) e pe cale de a se astupa.Incet,incet departe ajunji.Incetu cu incetu/Se stoarce otetu.Ozas amucine ca or face o groapa langa asta si-or tipa lutu in ie .Apoi or face alta langa aceie si-or tipa lutu in aceie Si tat ase pan-or scoate groapa din sat.Ase ca groapa se va misca odata cu celelalte lucruri.Traiasca conducerea noastra cea mobila!!!

 

584. mitrut ( 17-January-2012, 10:46 am )

Vad ca unii mai au ceva timp, poate ca n-au spatiu ca sa demareze cu o vteza uniform accelerata ca sa se poata depasi pe ei insasi.Mai stiti cumva legea lui Gallilei ca io am uitat-o?

 

583. mitrut ( 17-January-2012, 10:02 am )

A fost cinsprezece ianuarie si n-a scris nimeni nimic despre cel care spunea despre el insusi:''Dumnezeul geniului m-a sorbit din popor cum soarele soarbe un nour de aur din marea de amar.''Si mai spunea despre geniu:''Pamantul nostru este mai sarac in genii,decat cerul in stele.Si mai degraba se va naste un nou sistem solar in vaile adanci ale chaosului decat pe pamant un geniu''.
Cineva spunea ca geniul nu-i decat un om ca toti oamenii,numai ca nimeni nu-i ca el.Altul zicea ca geniul este ratiunea sublim redata.Ceeace se stie de buna sama este ca ''Nu se nasc genii pe strada/Nici la usa cafenelei''.Asa o fi ca doara ''Toti traim sub acelas cer dar nu toti avem acelas orizont''(Adenauer).

 

582. ovidiu ( 17-January-2012, 10:02 am )

probabil ca o ordine in cronologia unei zile face ca timpul sa nu para ca e asa putin

 

581. Avem timp ( 16-January-2012, 10:12 pm )

de Octavian Paler

Avem timp pentru toate.
Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi
insine,
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin
cenusa lor mai tarziu.

Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele,
avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident
oarecare,
avem timp sa ne-alungam intrebarile,
sa amanam raspunsurile,
avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
avem timp sa primim lectii si sa le uitam
dupa-aceea,
avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.

Nu e timp doar pentru putina tandrete.
Cand sa facem si asta murim.

Am invatat unele lucruri in viata pe care vi le
impartasesc si voua!!
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita.
Restul ... depinde de ceilalti.
Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie
Altora s-ar putea sa nu le pase.
Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere
Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata
Ci PE CINE ai.
Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul
cca 15 minute
Dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.
Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce
pot altii mai bine sa faca
Ci cu ceea ce poti tu sa faci
Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla
oamenilor
Ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva

Am invatat ca oricum ai taia
Orice lucru are doua fete

Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu
cuvinte calde
S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi

Am invatat ca poti continua inca mult timp
Dupa ce ai spus ca nu mai poti

Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie,
cand trebuie
Indiferent de consecinte

Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate
Am invatat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa
fiu suparat
Dar nu am dreptul sa fiu si rau

Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe
chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata
Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea
tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.
Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un
prieten
Oricum te va rani din cand in cand
Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.

Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fi
iertat de altii
Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine
insuti
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.

Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea
influenta personalitatea
Dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii
Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu
inseamna ca nu se iubesc
Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se
iubesc.
Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe
primul loc
Si nu faptele sale

Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
Si pot vedea ceva total diferit
Am invatat ca indiferent de consecinte
Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai
departe in viata

Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva
ore
De catre oameni care nici nu te cunosc.
Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai
nimic de dat
Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l
ajuta.

Am invatat ca scrisul
Ca si vorbitul
Poate linisti durerile sufletesti

Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult
Iti sunt luati prea repede ...

Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani
oamenii si a-ti sustine parerile.

Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubit

Am invatat.

 

580. arbitrul elegantei ( 16-January-2012, 9:52 pm )

Zicea cineva aici mai inainte ca la dumbravita lucrurile se misca draga doamne.Si cata dreptate are acest '' pro'' pentruca daca bine observam totul se misca chiar si in micro si macro univers d
apoi in dumbrita.si aicea totul misca:raul,ramul.

 

579. mitrut dinRus ( 16-January-2012, 9:38 pm )

"cauta sa n-ai vreme de pierdut timpul''(Tudor Musatescu)Timp este cat lumea ca doar vine dintr-o vesnicie si se scurge incetisor spre o alta, mai se contracta(cand suferim),mai se dilata(cand suntem fericiti si vara la caldura),depinde cum stim sa-l folosim.Unii cu acelas timp de viata casi noi au realizat infinit mai multe si mai importante lucruri,altii au facut doar umbra pamantului.Tot mai multa lume se plange ca n-are timp,nimeni nu se plange ca-i timp-it.Inprivinta sufletului si a rugaciunii si a boalelor va recomand una dintre cele mai complexe rugaciuni scrisa de autorii pamanteni,anume Paraclisul Maicii Sfinte.Bine ar fi daca puteti sa-l ascultati psalmodiat in biserica.
''din pricina pacatelor mele mi-se imbolnaveste trupul mi-se imbolnaveste sufletul meu''sau ''Rugaciunea voi varsa-o catre Domnul si lui voi spune necazurile mele,ca viata mea de iad s-a apropiat si ma rog ca Iona din stricaciune scoate-ma Dumnezeule'' sau ''prin spiritul sfant izvoresc izvoarele harului..." ''din tineretele mele multe patimi se lupta cu mine...''Cititi si ascultati!

 

578. ovidiu ( 16-January-2012, 2:50 pm )

Toti avem cate ceva de invat din acest material. 

Mai in gluma mai in serios, cred ca timpul pare ceva mai scurt din cauza...ceasului, pentru ca de a lungul unei zile ne luptam cu timpul si cu un program care depinde de ore si minute, la servici, la scoala, chiar si acasa.

 

577. palisandru din atena ( 16-January-2012, 1:57 pm )

Eu sunt pentru contra,adica nu sunt pro,nu sunt contra ,dar nici nu ma obtin cum fac unii(majoritatea)Frate pro bine combati dar tare esti departe de patrie.Poa daca ai mai lectura cateva vagoane de brosuri ai mai spune cat de cat ceva si tu .Te salut Ceaopa.

 

576. gigi pro ( 16-January-2012, 11:29 am )

Draga sto(r)m

Cu viata frumoasa si linistita e alta poveste…daca nu e frumoasa si linistita nu I vina UACE…ci a celor care conduc aceasta tara. Tara chiar este minunata doar ca ne batem noi joc de ea iar vecinii ii iubim daca si ei…pe noi. Cei care sunt pro in mod normal nu prea au ce zice doar daca sunt provocati de cei contra, cam asa e si cu cei de la putere…cei care nu o au trebuie sa spuna ceva iar cei care o au trebuie sa se apere…daca au cum si argument pentru asta. 

In legatura cu falsificarile la alegeri…nu pot ei fura cat putem noi vota…dar din pacate asta e numai un fel de slogan pt ca in realitate nu prea se inghesuie lumea la vot. Ce semeni aceea culegi…cam asta se intampla in tara acum. Asemanare dintre conducerea central si locala nu exista pt ca unui e galben si celalalt e portocaliu, iar in plus nu vad cum ar putea fi o asemanare pentru ca unul conduce o tara si celalalt o comuna. Parerea mea

 

575. mitrut ( 16-January-2012, 9:45 am )

cineva spunea ca fiecare tara are conducerea pe care o merita.La alegeri libere s-a mai intamplat foarte de multeori sa se falsifice alegerile si astfel sa ajunga la putere nu cei care au obtinut cel mai mare numar de voturi exprimate ci falsii castigatori.Ca sa nu mai lungim vorba ,ce parere 

aveti despre ceeace se intampla acum in tara? Vedeti vreo asemanare intre conducerea de la bucuresti si cea locala?

 

574. stom ( 13-January-2012, 11:41 pm )

Mda, te-ai prins baiete de intrebarea utopica. 

Spune-ne ceva aici care nu e contra. Spune-ne ca avem o viata frumoasa, linistita si o tara minunata in care traim. In care noi toti ne iubim vecini si suntem mandrii de realizarile noastre. 

Poate o sa se molipseaca toti si nu o sa mai fie nimeni contra....

Pe tine cum te cheama? Cei care sunt pro, cum se numesc? Gigi pro?

 

573. dezvoltare economica 3 ( 13-January-2012, 7:58 pm )

gigi...nu e gigi becali...e ala care e tot timpu contra, indiferent daca e bine sau rau, cam asa sunt si unii care nu le convine nimic nicicand.

 

stupida ( 13-January-2012, 6:39 pm )

cine e gigi? Vreun savant si noi nu stim? 
Va rugam frumos sa va dezvoltati!

 

 

572. pledita nescolata ( 13-January-2012, 6:36 pm )

Cand eram eu la scoala de facea carte domnle'... neserioasa. Avem prea multe exemple, acum le consider cateodata hazlii, dar painful.

Profa de romana venea mereu beata la ora, la geografie ne inholbam cate o juma de ora la vreun coleg ca sa zica si el ce a avut de pregatit. Era tacere totala, deci raspunsul era clar ;). Carti de engleza la inceput n-au fost, iar cand au aparut, le-am repetat timp de 4 ani... cu profa de franceza. 

A fi premiant era usor, dar n-am ramas cu multe. Pentru ca toare le-am facut minimilistic, iar aces minim e nesignificant. 

Acum oara cum o fi?

PS: cred ca am imbatranit ca vorbim de 'pe vreme mea...'

 

571. dezvoltare economica 2 ( 13-January-2012, 9:33 am )

Nu stiu cat de mare gospodar e primaru dar e bine ca se face ceva, totusi, macar se misca ceva, scoala din Rus e cam trecuta la categoria "casate" iar in Unguras iar e bine ca se lucreaza la scoala...desi se pare ca se lucreaza romaneste...adica incet, incetisor, samd. In Dumbritza scoala a inceput demult (anexa scolii), pana la urma probabil ca o vor termina o spre binele elevilor. Se lucreaza incet dar macar se lucreaza ceva...probabil ca e imagine de campanie sau probabil ca nu. Sper sa ne dezvoltam in sensul economic si financiar al comunei, la asta m-am referit. Pacat ca tot timpul se afla cineva care sa fie gigi contra.

 

570. voci de prin Unguras ( 12-January-2012, 7:54 pm )

Si prin Unguras se pun geamuri termopane scolii, dar numai cateva. Pe langa fundatia facuta din fondurile asigurate de catalin chereches, nu s-a mai facut minic, pana mai in ajunul Craciunului cand s-a adus bca, iar geamurile in ajun de Anul Nou. S-apoi matusa Floare cum sa nu-l laude pe consilier si pe primar?

 

569. pledita profesara ( 12-January-2012, 5:17 pm )

Hai sa va dau exempu de administratie"chibzuita''
Cat a fost vacanta de vara de lunga la scoala din dumbravita si din rus a fost ''recreatia mare''adicatelea n-a miscat nimenea o caramida.Cum a inceput scoala in septembrie cei sapte mesteri mari s-au apucat de lucru .in dumbrita s-a facut sarpanta pe prelungire iar in rus s-au construit grupuri sociale.Mai mult, in rus a inceput in miez de iarna o noua scoala.Daca a-ti vedea ce-i in curtea scolii din Rus a-ti spune ,da ,mare gospodar/administrator mai este si Felicianul nostru!!!

 

568. pentru dezvoltare ( 12-January-2012, 5:12 pm )

Tot pentru nenea dezvoltare care zice ca lumea e rautacioasa: 

Care e ideea ta? Cea din cap? In ce directie si sens vrei sa ne dezvoltam? 

Problema cu poluarea nu e doar o idee. E o realitate. Cati dintre noi au citit raportul technic pentru noua topitorie? Si oare cati am inteles-o? 

Poate ar trebui sa ne dezvoltam mai mult cand mergem la scoala!

 

567. arbitru elegantei ( 12-January-2012, 2:22 pm )

toti aveti loc pe aceasta pagina.tot ce scriem trebuie argumentat si demonstrat. Aici a scris si fecioru blojanului din rus doar ca a scris cam aiurea.SIapoi cei de la UAC au gazeta de dumbravita unde totul este prezentat de parca urmeaza sa se instaleze raiul pe fisculas.De trei ori au fost pozati primarii cu microfonul la gura.Macar daca Ciceu ar sti zice din fluer ca fecior de cioban cu oile peste pamanturile oamenilor.Noa cu ce am gresit din ceeace am scris aici???

 

566. bai nene ( 12-January-2012, 12:45 pm )

Bai nene dezvoltare...pe acest site au laudat o sau i-a tinut partea doar cativa oameni, restul pana la....200 angajati nu au timp sa ia apararea ca ii tine mister Julian la munca pana isi termina treaba sau mai corect spus, probabil, ispasesc pedeapsa de ore suplimentare pentru poluarea occidentala dde pe chechisel. Asa ca scuteste ne de ideea de dezvoltare economico-poluanta.

 

565. imaginea comunei si dezvoltarea economic ( 12-January-2012, 11:35 am )

Numai de dragul "imaginii comunei" sa proslavim ceva ce nu e de proslavit? Mai intai, criticam primaria, apoi pe dl Iulian Gh., care a venit miseleste cu topitoria. Nu avem treaba cu extrudarea, ci cu minciuna si topitoria. Apoi, e laudata fabrica in judet, doar si Ceausescu era laudat in perioada lui de glorie. Cel cu puterea/bani mereu e slavit. Dar e o slava desarta... 
Iar, la o adica, pe site-ul acesta poate sa-si scrie oricine parerea. Daca oamenii sunt pentru, pot sa scrie la fel de bine si ei. Daca sunt.

Apoi, numai economic trebuie sa ne dezvoltam? Mereu ne gandim numai la bani, la lucruri materiale? Pe cele spirituale unde le lasam? Cred cu tarie ca aceasta criza mondiala nu e una economica, ci una morala.

 

564. veni vidi vici ( 12-January-2012, 10:56 am )

am fost
sunt
voi fi

taranist: ne place guba dumitale si graiul ardelenesc
crestin: Doamne miluieste!
democrat: asta numai prin occident

 

563. dezvoltare economica ( 12-January-2012, 9:16 am )

Vad ca aici faceti cateva comentarii rautaciose, parca nimic nu va convine, v-ati pus o idee in cap si cu asta defilati pana la Berlin sau Moscova. Fabrica asta este peste tot laudata, in judet sunt numai vreo 4 fabrici care ridica economic aceeasta parte a tarii : la Dumbravita, Farcasa, Tg Lapus si parca la Sighet. De ce despre celelalte nu aud nimic rau ci numai de cea de la Dumbravita faceti comentarii rautacioase ?. Imaginea comunei poate fi afectata chiar de cei ca dvs. care nu doriti sub nicio forma dezvoltare economica si doar sa fiti conservatori in traditiile pe care mosii si stramosii nostrii ni le-au lasat.

 

562. Palisandru din Atena ( 11-January-2012, 7:36 pm )

Dupa cum am citit pe ''E maramures''ca o fo luat in focuri mircea manu de catre consilierii judeteni api tare rau ma tem ca n-a fa multi paduti pa acolo.Nu mai departe da cand vezu cum o tomnit drumu dila baie la lapusu lui natal ca ase on drum tomnit nu-i in tata eoropa.Pi ma ,o turnat asfalt pa vo trizaci de meitari sapoi pauza vo cinizaci si tat asa pana la lapus.Osama zac ca aistai ''drum electoral ''ca lo facut azvara co gandi ca castig mariana deo dat cizme de guma pala oamini si tat no castigat.Vai de noi cu a noaste oi!!!

 

561. eu cu cine votez ( 11-January-2012, 7:04 pm )

cum spunea cetateanul turmentat...eu cu cine votez? 
din pacate PNT CD nu prea are multi votanti desi candva reprezenta o solutie pentru viitorul romaniei

 

560. Cosanzeana ( 11-January-2012, 6:14 pm )

Pentru familia cosas: as dori si o ileana cozanseana cu cele 7 vai. Aveti cumva cu reducere?

 

559. mitrut ( 11-January-2012, 5:52 pm )

eu am fost, sunt si voi fi taranist-crestin-democrat

 

558. un cioban de pa Fisculas ( 11-January-2012, 3:44 pm )

Dumneata, Bade Mitrut, pe ce criterii votati? Atat la alegeri prezidentiale, nationale, cat si locale. Foarte adevarat ce ati scris mai sus.

 

557. mitrut ( 11-January-2012, 2:40 pm )

cumpatatule eu nu-s domn io-s bade,dar asta-i alta poveste.Problema-i ca este foarte greu sa cunosti un om intrucat poate avea vicii ascunse.Apoi atunci cand este ales chiar daca este om de treaba,odata ajuns pe un post de conducere se poate schimba in rau ,in compromis,in corupt(uitati-va in dictionar la cuvantul '' coruptie''.Puterea corupe.de aceea nimeni n-ar trebui sa ''domneasca '' mai mult de opt ani(in occident aceasta-i regula)Asta a fost si problema lui Ceausescu.Iliescu trebuia sa-i ia locul cam prin '78-'80.Pastrand proportia si la nivel de comuna,belea si peter,dupa '89 nu mai aveau ce sa caute la primarie.Diordica asisderea.Apoi vasut si si medan care-s niste padurari profesionisti fara indoiala si-au cam umput straita.Florea trebuia sa fie pentru a conduce sedinta ''istorica''.

 

556. cumpatat ( 11-January-2012, 8:45 am )

aici ai dreptate, ca nu poti sa l votezi dupa cum suna numele dar macar pe cel din satul din care facem parte sa l cunoastem ce hram poarta
da bine le zice pledita si dl mitrut

 

555. pledita monoglota ( 11-January-2012, 8:30 am )

ce bine vi voua ca stit mai multe limzi
stiti cumva si hori in limz straine.
ca io-l ascult pe finul pepelei cel istet:
"canta mai frate romane pe graiul si limba ta
si lasa-le pe cele straine ,ei si-le-a canta"

 

554. marielle ( 10-January-2012, 11:07 pm )

Asta da galceava. Am si uitat acum limba englezilor. Dar nici o grija, doar numele mi-e german. 

We are all free, indeed, sa zicem si sa ne exprimam prin orice metoda. In mintiuca me' io am gindit ca e trist ca am devenit luptatori topitoriti. 

Noroc cu ecologul iulian de Hu Ha CE care s-a gasit in treaba sa ne promita ferm ca... se va tine de cuvant... si ne va polua de la anul si mai mult. I promise you: 2012 will be more polluted! 

Rock you back ;)

 

553. Familia vand Hay ( 10-January-2012, 9:37 pm )

rupe coasa-n sucitura
greabla furnici prin padure
impletind vantul prin clai
ia sunati din zurgalai

de Verjel e hora-n sat
numa badea n-o jucat
e tacut si suparat
ciobanitza l-a uitat
pasapotul si-a schimbat
si engleza a-nvatzat

ba-te clopotu-n ureche
pune spada la perete
pana alba pune-n clop
si te fa pasnic pe loc
transformat in cutzu stiop

 

552. fam.Cosasu din Gradina ( 10-January-2012, 8:22 pm )

Vand sapte clai de pe sapte vai si o facitura de pe o vale adanca.Cei interesati sunati din zurgalai!

 

551. mitrut ( 10-January-2012, 8:14 pm )

scuze ca m-a furat versul.Cel mai la indemana ne este sa tinem tot timpul cu puterea.Sa fim oportunisti,sa fim prudenti.Prudenta este o virtute,am mai spus-o aici, dar daca intindem prudeta pana la capat unde ajungem?De la prudenta la lasitate nu-i decat un pas si acela-i schiop.Mai ziceti si voi!

 

550. qwerty ( 10-January-2012, 7:57 pm )

Carul cu (moderat) s-a rasturnat aici, in primaria Dumbravita. Oameni incapabili sa foloseasca calculatorul, ca sa nu mai vorbim de cinste...

 

549. mitrut ( 10-January-2012, 7:43 pm )

Eu zic ca nu e bine sa pornim din start ca nu se poate face nimic.Sa depunem armele cu mult inainte de a incepe batalia.Fiecare din noi avem doua solutii:sa ne angajam sau sa clacam.Bineinteles ca atunci cand te angajezi te expui,risti,te pui in bataia tunului,unii te vor lauda altii te vor huli!Dar a tacea si mortii stiu,toti lasii tac,dar cine-i viu sa rada,sa radem deci viteaz rasad ,sa fie un hohotit si-un chiu,din ceruri pana-n iad(am citat din memorie pe cosbuc)

 

548. Fam.Dobrican ( 10-January-2012, 6:13 pm )

e-mail : dobricangheorghe@yahoo.ro

VAND 2 CLAI DE FAN IN COMUNA DUMBRAVITA ....DETALII LA NUMERELE DE TELEFON: 0742290755 SAU 0754274738

 

547. for Marielle ( 10-January-2012, 6:00 pm )

Here is the song for our king: We we we will rock you.

 

546. intrebare ( 10-January-2012, 1:49 pm )

si daca nu ii cunoastem cat de cat, pe ce criteriu pot sa ii votez? dupa cat de melodios imi suna la urechi numele?

 

545. cumpatat ( 10-January-2012, 1:37 pm )

cum o sa va dati seama daca pe listele de vot sunt oameni care care doresc functii din interese personale, etc ? io sincer nu cred ca o sa i cunosc pe toti cei de pe liste asa ca nu am de unde stii cine si ce hram poarta fiecare.

 

544. alta parere ( 10-January-2012, 11:37 am )

Eu cred ca 55% nu vor vota, 20% vor vota din interes(e) personale, familiale, etc, 15 % ignoranta, 10% constiinta, desi constiinta la noi tinde mai degraba spre 0. Oamenii zic cam asa : ‘api cine a iesi acia or iesi ca nu pot io schimba cu un vot, care or iesi aciia or hi buni”…nasol….cam oameni de astia ne aleg si noua viitorul. Acuma nu stiu daca a nu vota este cea mai buna solutie, desi e dreptul fiecaruia sa refuze acest lucru. Degeaba sunt oameni de actiune si sinceri, care stiu ce vorbesc (nu vorbesc ce stiu) daca carcotasii zic…pai ce se baga aista…ca i tanar…sau ca i a nu stiu cui si parintii o fo coldusi…sau ca pana acum nu a facut nimic pentru sat, etc…carcotasi care cu aceste cateva cuvinte reusesc sa i faca pe oameni sa te priveasca cu skepticism. Vor fi bani multi implicati in campanie ca interesu e , banuiesc , sa iasa tot cam ce este acum. Gresesc?

 

543. parere ( 10-January-2012, 10:55 am )

sincer, cand pe lista de vot apar numai nume care doresc functii din interese personale, care vad intr-o functie numai beneficii, si nu o responsabilitate fata de localnici, fata de locul ce il reprezinti, chiar si fata de firul de iarba din localitate, prefer sa nu votez. Ca la un restaurant: ti-e foame, dar au numai mancare prost gatita sau stricata. Mai mananci ceva sau astepti sa ti se gateasca altceva/preferi sa nu mananci?

 

542. parere ( 10-January-2012, 10:51 am )

cel mai probabil majoritatea va vota din ignoranta. aici e tragicul si pe acest lucru se bazeaza "latul in spate" si "iubitorul de aparente". dar, timp mai este incat aceasta majoritate sa fie trezita. cum? Dumnezeu stie... s-a vazut ca sunt oameni de actiune, sinceri, care vor sa lase ceva in urma lor, nu sa profite de situatii. poate ca acestia, uniti, ajutati de Cel de Sus, vor trezi Fisculasul din amorteala.

 

541. MITRUT ( 10-January-2012, 10:14 am )

Acuma eu nu-mi pot da seama cat constientizeza primarul ce a gresit(nu numai fata de mine).Dar se pune intrebarea cat constietizeaza cetatenii comunei greselile primarului si a consilierilor si cat vor fi taxati la toamna.Cum vor vota :din constiinta ,din interes,sau din ignoranta?(sau nu se vor duce la vot)Ce veti face voi care scrieti aici?Va veti uni intr-o formatiune politica,veti fi formatori de opinie?Formatiunile care ne conduc acum vor avea sustinatori desigur din interes,ceeace este normal deoarece un partid nu este altceva decat o grupare de cetateni care au aceleasi interese.

P.S.Primarul si-a iesit din dovleci si la sedinta de consiliu in replica ce i-a dat-o la Vicentia,desi n-are dreptate ca transformatorul este pe imasul satului Rus degeaba se strofoca el si Trifu.

 

540. Prima(r) TV ( 10-January-2012, 9:17 am )

Credeti ca o sa spuna p(RIMARU) concret ? Desi pare un tip elegant, impunator, te abureste cu un discurs tipic politic incercand sa si faca imagine. Un lucru imbuxcurator este ca isi mai iese din pepeni si se enerveaza (de exemplu momentul de la sedinta publica cand s-a simtit in voce ca e nervos, agitat), astfel dandu si arama pe fata. Toti am avut mari asteptari de la o persoana tanara care parea stapan pe situatie dar pe multi ne-a inselat aparentele. Demnitatea si onoarea , probabil, se va reface, asa cum se reface ficatzii la betivi, si se va reface in Campania electoral cand va fi lapte si miere, adica drumuri pietruite si/sau asfaltate, renovari in camine, terenul de fotbal gata pentru a gazdui meciuri “Sampion s Lig”, intalniri la biserici si camine cu oamenii, etc. Multi vor uita ceea ce s-a intamplat in decembrie 2011 si vor vedea atunci doar prezentul. Sper sa traim si s a vedem daca am sau nu dreptate.

 

539. mitrut ( 9-January-2012, 8:28 pm )

uitati-va la Ana Karenina pe tvr1

 

538. un cioban translator ( 9-January-2012, 8:14 pm )

Cine citeste mai greu, poate sa si asculte cele scrise de pe urmatorul link: http://www.trilulilu.ro/Dumitrul/2e 00cfc344e64c

 

537. un cioban translator ( 9-January-2012, 8:09 pm )

marielle,
as dori sa discut cu tine despre ultima ta carte citita. as vrea sa facem schimb de idei.
As vrea sa iti aduc la suflet niste citate din ultima carte citita - "Din ospatul credintei" - Arimandrit Teofil Paraian. Mai intai un citat al parintelui Staniloaie: "Cultura nu-l indeparteaza pe om de Dumnezeu, ci semicultura." 
Si un alt citat rostit de parintele Teofil studentilor, ce apartine Fericitului Augustin, episcop de Hipona: "In cele necesare, unitate; in cele indoielnice, libertate; si in toate iubire."
Oare noua ce ne lipseste din acestea ?

 

536. mitrut ( 9-January-2012, 6:15 pm )

La sfarsitul mandatului meu secretarul de atunci Caraban(cu care in general am fost adversari) a afirmat de mai multe ori ca am fost cel mai activ consilier si si-a manifestat regretul ca nu am fost reales.Dar sa revenim la "impartialitatea "primarului.Nu numai ca m-a descalificat pe mine a fost lipsit de echitate,si nici n-am eu aceasta pretentie.A fost nedrept ca nu a asigurat un mediu proprice pt. a se desfasura "dezbaterea".La sedinta de consiliu a fost "imparial"si a acceptat pe ordinea de zi cererea de referendum.Dar asta a facut-o pentruca stia sigur ca "onorabili" vor vota impotriva.Si acum ma intreb si va intreb:Cum sta primarul cu DEMNITATEA,si cum isi va repera onoarea???

 

535. maria ( 9-January-2012, 5:58 pm )

Pentru a ne usura cititul in engleza, un scurt dicționar Englez - Ardelenesc pentru dumneavoastra:

Chill = Șăzi blând...
Man = Bade / Bre
WTF = Ai' di aia me'
Well / So = No...
Lad = Ficior
WOW = Tulai Doamne!
Must = Musai
LOL = Ioooi
Wait = Stai o țâră...

 

534. mitrut ( 9-January-2012, 5:53 pm )

Daca vreti sa analizam comportamentul primarului la cele doua intaniri publice ,respecti asa ziza dezbatere de la camin si sedinta publica(de fapt toate sedintele sunt publice numai ca nu se duc cetatenii) asadar discutam despre cele doua intalniri.Pai primarul se tot lauda ca este "impartial".La prima n-a fost catusi de putin impartial ci afost total de partea UAC-ului.Asta o dovedeste si faptul ca m-a ponegrit pe mine spunand doua lucruri total neadevarate:1.ca am fost consilier doua mandate si de fapt am fost doar unul;2.ca in timpul cat am fost consilier n-am facut nimic.L-as ruga pe distinsul domn primar sa fie mai concret adica ce ar fi trebuit sa fac si n-am facut?

 

533. ce a vrut primarul sa spuna ? ( 9-January-2012, 2:14 pm )

si el(u) omul pozitiv in toata povestea asta...scuze pentru gresala de la sfarsitul povestii

 

532. ce a vrut primarul sa spuna ? ( 9-January-2012, 2:12 pm )

dl mitrut, ce a vrut primarul sa spuna la sedinta publica cand v-a acuzat ca nu ati facut nimic in mandatul dvs de consilier local ? credeti ca era bine sa ii raspundeti atunci ducand discutia la un nivel mai jos sau nu merita osteneala sa i raspundeti ? e bine sa lamuriti cat de cat situatia sa nu se creada ca dvs sunteti omul negativ si eu omul pozitiv in toata povestea asta

 

531. arbitru...FIFA ( 9-January-2012, 11:15 am )

Pai cum sa plece din functie daca e pus politic ? Iar daca e ales de comunitate nu are cum sa plece din functie atata timp cat acei oameni l-au ales. Demnitate au acei oameni care nu au treaba cu functiile si gradelE, oamenii simplii, Societatea noastra e normala cateodata la tv, in realitate e putreda. O greseala nu poate fi reparata atata timp cat o lege poate fi incalcata.

 

530. arbitru elegantei ( 9-January-2012, 10:29 am )

Problema acestei gazete este ca se scrie numai dintr-o parte ,adica scriu numai cei din "opozitie".Asta-i cum ai bate clopotul intr-o dunga.Cine a scris in engleza nici n-a gresit prea tare ca idee.Sa fim constructivi,da,numai ca si atunci cand combati raul esti constructiv.Ca faci acest lucru cu umor,cu atat mai bine.Umorul,ironia,persiflarea ,bascalia chiar sunt sarea si piperul mesajului(mai putin zeflemismul)Lectura unui pamflet este reconfortanta.Pai nu cititi Academia Catavencu?Nepermisa este injuria,minciuna,pornografia,obscen itatea.Dar nici cealalta extrema nu aduce foloase,adica a lauda peste masura,a vedea totul in roz,a musamaliza greselile(cum face "gazeta de dumbravita)Orice gresala cere recunoastere,reparatie si pedeapsa/plata.Daca cel care a gresit este persoana publica si greseala lui afecteaza comunitatea,atunci acea persoana trebuieste sa-si piarda functia,sa plece fie prin demitere ,fie sa demisioneze(daca are demnitate)Astea toate se intampla intr-o societate normala.Dar cum societatea noastra este bolnavioara nu se intampla asa ceva .La noi nimeni nu se compromite! Asta-i buba!

 

529. pacuraru cu tramdita ( 8-January-2012, 6:44 pm )

daca it hi cumint am sa va trag o hoarea oii pe tramdita cum numa Ita din dumbrita o mai stie de pe vremea cand era pacurari cu Ionu Catiti din Rus prin Sepincioare,Colibdi,Tripsor,Brazi,D umnitru,Poiana Lunga,Boian,Iezerele,Holm,Valea Mlacilor,Plestioare,cand vinea Frunzila cu ceata lui de pribegi sa le ia branza din comanic si aveau pusti ratunzate.Dar asta-i istorie ase ca mintenas va voi zice o hoarea oilor de pe Fisculas in varianta moderna on fel de manela moderna si contiporana.

 

528. Palisandru ( 8-January-2012, 4:02 pm )

Iaca m-am intors si eu din vacanta.ma bucur ca saitul abunda in idei si comentarii.
felicitari pentru cel(cea)care scrie in engleza Cred ca absolvit cursurile de doua zile a facultatii de limbi straine de la izvorele dintre valcele sectia de engleza a profesoruluyi iulian de pitesti.SAstiti ca si io citesc in olteneste pe Sorescu,inmoldovineste pe labis in basarabineste pe Nichita,in ardelineste peion muresan alcoooooolicul si in fisculasineste pe gavrila bali a lui alexa din cetatele volumul"America de dincolo de gardu tarini" (adica de pe islaz) Tu englezule l-ai citit cumva pe "Timon din Atena "de "sespir"? Esti sau nu esti ?

 

527. pacurarita ardelenita ( 7-January-2012, 10:24 pm )

ma bucur ca avem britanici printe noi.Ultima carte pe care am citit-o este "Legea administraiei locale"si"Cuptoare electrice cu inductie pentru topirea aluminiului".Dumneavoastra domnisoara poliglota ce ati mai citit in perioada sfintelor sarbatori si pe unde ati colindat?Cumva pe la fereastra prefectului,manului,primarului baii mari,sfintilor apostoli aimaramuresului,inspectoarei,la muzeul satului,ca pe la ferestrele gospodarilor din comuna nu prea sau auzit corinzi in seara craciunului.

 

526. pledita dumbreceanca englezoaia ( 7-January-2012, 7:34 pm )

Draga englezica nu-i nici un circ sa critici pe drept actiunile total neinspirate ale administratiei.Dupa mintiuca mataluta ai vrea sa dispara total opozitia asa cum se intampla in consiliul comunal dumravita.Ce ne facem cu democratia care implica pluripartinism,diversitate de idei,drept la replica etc.Ce zici ?Afla draguto ca in satele noastre nu sunt strazi(bine ca nu zici bulevarde sau magistrale)Strazile obligatoriu tre sa aiba trotuare.Cati kilometri de trotuare is in dumbrita?Te rog ca atunci cand o sa iesi tu cu cei care va scrieti in engleza la munca voluntara sa dai un anunt si pe romanesste ca o sa iesim si noi astia monogloti care il citim pe cioran in traucere romaneasca deoarece nu stim ceti frantuzeste.

 

525. mitrut ( 7-January-2012, 4:20 pm )

asa-i ,am scris eu gresit ca primaru-i pedelist.Dar tare ma tem ca suntem prosti cu adevarat.Si faptul ca scriem in engleza ca sa ne dam cineva dovedeste ca nu suntem tare lotrii."prostu nu e prost destul/daca nu e si fudul"

 

524. un cioban translator ( 7-January-2012, 4:18 pm )

Dumitale, marinelle, crezi ca badea Mitrut din Rus nu stie sa traduca un text din engleza in romana? Si, da, poate sa citeasca si el, si altii, ce ai scris aici. Cu asta ai vrut sa pari mai istet?... Gaseste alta metoda! 
Da, criticam pentru ca nu suntem de acord cu actiunile anormale ce au loc in comuna, evenimente binecuvantate de primar, de prefect, de politicieni corupti s.a.m.d. Noi am dori sa avem fapte pe care sa le laudam. Nu cumva o fi dreptul nostru sa ne exprimam?
Apoi, site-ul asta e plin cu coluinzi frumoase, de la noi. In schimb nu stim ce inseamna Xmas. E vreun americanism si ala, dar noi am sarbatorit Craciunul-Nasterea Domnului.Iar ultima carte pe care am citit-o...nu cred ca o fi chiar de interes local.Dar, pentru curiozitatea ta, iti spun care este: "din ospatul credintei" - Arhimandrit Teofil Paraian - carte ce o recitesc a 3-a oara. Urmeaza sa incep o carte de metodica. Strada mea e curata, iar munca voluntara fac la serviciu (neplatita), peste orele de program. Altceva, istetule?

 

523. marielle ( 7-January-2012, 3:10 pm )

This site is becoming a circus. I cannot even write in Romanian any more, I siply cannot use the same language as the comments below. I hear only critics and insults. 

I want to see something more constructive. Like getting together and clean the streets, volunteer work, songs for Xmas, the last book you read, you name it...

And yes, this is a message only for people who can read this.

 

522. primar ( 7-January-2012, 11:21 am )

rectificare : primaru penelist, dar stati linistitit ca dupa toate astea nu prea vad cum ar putea iesi din nou pentru inca un mandat, numa daca suntem tare prosti

 

521. mitrut ( 7-January-2012, 10:39 am )

Nu uitati ca a-ti venit pe pamantul nostru si noi inca n-am uitat aceea ca "pamintul nostru-i drag si sfant/ca el ni leagan si mormint" si ca"dusmaniti veti fi de toate /fara a prinde chiar de veste"si ca "ciocoi pribeag adus de vant"Asadar ,nu uitati ca toate aceste versuri si inca multe altele sunt vii in inimile noastre!

 

520. mitrut ( 7-January-2012, 10:28 am )

Apoi ce-i cu asocierea aceasta:primarul-pedelist,mircea man- pedelist,tataru-pesedist si mariana-pedelista?Doua dintre partide au inclus in denumire termenul"democrat"atunci de ce a fost refuzat categoric referendumul?Oare cati dintre consilieri stiu ce inseamna cuvantul"demo-cratie"?Ca man et compani stiu,n-am nici o indoiala,asta cu atat mai grav pentru ei!Ca sunt total lipsiti de caracter iar n-am nici un dubiu.Asa ca dragi conducatori politici,administrativi,tehnici si patroni:votul il aveti,topitorie probabil veti avea,locuri de munca (14)veti avea,bani veti avea,dar inima ,inima aveti???

 

519. mitrut dinRus ( 6-January-2012, 10:27 pm )

Frate Anonimus!
Adica daca spunem adevarul inseamna ca aruncam cu gunoi?
Ai vrea cumva sa fim in unanimitate de acord cu man mircea,iulian ,primarul 'consilierii,tataru,cele 
doua mariene si desigur "specialistii"de la mediu?Ti-se pare cumva ca "dezbaterea"de la camin a fost normala?
Ti-se pare cumva ca sedinta"istorica "a consilierilor a fost catusi de putin in limitele bunului simt?
Daca da atunci eu imi cer scuze si ma retrag!
Si daca cumva tu ai bun simt macar cat negru subt unghie spuneti numele adevarat mai draga anonimusucutule.

 

518. mitrut dinRus ( 6-January-2012, 8:26 pm )

o veste foarte imbucuratoare pentru natia romana:astazi papade la Roma a numit pe cel de-al treilea cardinal al Bisericii Greco-Catolice din Romania in persoana mitropolitului Lucian Muresan.Sa fie intr-un ceas bun!

 

517. ionica ( 6-January-2012, 10:10 am )

Draga anonim, nu prea ai dreptate in ceea ce spui (ma refer la prima parte a comentariului), dar daca cei care nu si dau numele scriu tampenii tu in care categorie te incadrezi cu numele de..."anonim" ?
Ca stim sa radem de altii, sa fim aroganti, sunt perfect de acord. Inteligenta si talentul sunt caracteristici care pot fi „antrenate” pe parcurs. Pacat ca nu ne cunoastem limitele si nu ramanem intotdeauna modesti

 

516. anonim ( 6-January-2012, 8:31 am )

Am reusit si eu sa vad site-ul comunei Dumbravita unde am observat ca fiecare isi da cu parerea dar in necunostinta de cauza, faptul ca nu va dati numele este foarte bine pentru ca numai tampenii scrieti pe care nimeni nu le intelege si sunt ferm convinsa ca cei care au scris pe acest site sunt cei mai destepti oameni ai comunei Dumbravita, ha, ha, ha! Din pacate acestia suntem, ne credem foarte destepti dar nu stim sa scriem, stim doar sa radem de altii, sa carcotim, sa fim aroganti, sa arunca cu noroi in semenii nostrii, dar ce sa facem? Nu poti cere unui om mai mult decat poate da, civilizatia este de vina oare?

 

515. fostul din Franta ( 6-January-2012, 8:16 am )

dumbravita e un sat ca toate celelalte , in plus plin de zgirciti si,,Hagi Tudosi,,

 

514. carcotash ( 5-January-2012, 11:43 am )

Ne este rusine sa ne dam numele pentru ca daca scriem ceva gresit sa nu ne ia la misto prietenii. Din pacate se practica pseudonimele dar ma intreb de ce aici, nu ne dam numele real si pe facebook (unde se vede profil, foto, etc) scriem toate tampeniile.

 

513. admin site ( 5-January-2012, 8:29 am )

 

PROGRAMUL DE COLECTARE DESEURI MENAJERE IN COMUNA DUMBRAVITA PE ANUL 2012

Luna IANUARIE 2012:
6 ianuarie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
20 ianuarie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna FEBRUARIE 2012:
3 februarie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
17 februarie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna MARTIE 2012:
3 martie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
17 martie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna APRILIE 2012:
13 aprilie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
27 aprilie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna MAI 2012:
11 mai 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
25 mai 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna IUNIE 2012:
14 iunie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
28 iunie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna IULIE 2012:
13 iulie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
27 iulie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna AUGUST 2012:
10 august 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
24 august 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

Luna SEPTEMBRIE :
7 septembrie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
21 septembrie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras


Luna OCTOMBRIE :
5 octombrie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
19 octombrie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras


Luna NOIEMBRIE :
2 noiembrie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
16 noiembrie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras


Luna DECEMBRIE :
14 decembrie 2012 : Dumbravita, Chechis, Carbunari
28 decembrie 2012 : Sindresti, Rus, Unguras

 

512. mitrut dinRus ( 4-January-2012, 9:01 pm )

nu-i prea putin pentru o comuna care are niste pretentii? Sau tacem ca sa nu ne patam numele de filozofi? Poate arena publica este prea plina de noroi.Chiar nu are nimeni nimic de spus?e bine asa cumui/daca amintrilea nu-i?Adica cum vine de sus/asa mere pe fus?Hai sa zic atunci si io ca poetul":Ce mai vrei cu a tale sfaturi/Daca sti a lor masura" sau: "Nu spera cand vezi miseii/La izbanda facand punte /Te-or intrece nataraii/De ai fi cu stea in frunte"

 

511. mitrut dinRus ( 4-January-2012, 8:43 pm )

si totusi numai eu am nume dintre toti cei care sciem pe aceasta pagina???

 

510. Zerlina ( 2-January-2012, 10:36 pm )

Asultam muzica clasica Dumbravita albastra si Chechiselul maro pe care dansau lebedele albe inconjurate de dealuri salbatice. Calitativ si nu cantitativ asa ca nu fac parte din cei care in aceste zile is doreasc la multi ani doar. Sa fie multi dar si de calitate. Sa fim darji dar si deomenie. Darnici dar si harnici.

 

509. mitrut ( 2-January-2012, 5:51 pm )

nu atat anuntul este problema cat pozele acelea macabre.

 

508. admin site ( 1-January-2012, 1:17 pm )

LA MULTI ANI TUTUROR

Sincer si eu as dori sa nu postez accidente rutiere, dar tinand cont ca se petrece pe raza comunei trebuie sa informez in masura in care se poate. Este pacat ca se petrec astfel de evenimente in aceasta comuna zic eu destul de linistita din punct de vedere al evenimentelor.
Sper ca 2012 sa fie un an fara astfel de evenimente .

 

507. mitrut ( 1-January-2012, 12:53 pm )

Cred ca ar fi mai bine daca aici nus-ar anunta accidentele rutiere.

 

506. mitrut dinRus ( 1-January-2012, 12:48 pm )

Doresc putinilor "scriitori"ai acestei pagini cat si cetitorilor cati or fi fiind multa sanatate ,minte si voie buna in anul care vine.Cat despre noroc am sa va scriu un citat:"Norocul nu vine taras,ci zboara pe aripi iuti si-ti iese,cand ii vine randu,fara de veste in cale.Degeaba-l cauti cand nu-l gasesti,degeaba fugi cand el alearga dupa tine.Norocul tau e numai al tau si chiar de nu-l cunosti tu pe el,te cunoaste el pe tine sinu te paraseste"(I.Slavici :Mara)La anu si la multi ani!

 

505. czxdfs ( 30-December-2011, 4:13 pm )

Da, halal ecologist. SC UACE Dumbravita are diploma ca investitor. Oare cat au dat sa primeasca diplomele? Cat a dat si ministrul economiei pt a fi ministrul anului? Toate lucrurile sunt pe dos. Vorba lui Prigoana: "Sanatatre sa aveti, restul le obtineti cu bani".Si autorizatii, si increderea, si diplomele, si voturile...totul.

 

504. ANDA ( 29-December-2011, 10:20 pm )

toata lumea munceste sa aiba de toate ,dar totusi sindresteni sunt harnici ,si ordonati,si curati, incepind de la cel mai mic si pana la bunici , e si pacat sa nu ti iubesti satul unde te ai nascut ,e asa frumoasa lumea asta mare ,dar ca si scasa nu i nicaieri

 

503. ANDA ( 29-December-2011, 10:10 pm )

LA MULTI ANI FERICITI DE SFINTELE SARBATORI ,UN GAND BUN,UN AN MAI BUN ,MULTA SANATATE TUTUROR SINDRESTENILOR

 

502. culmea valorilor ( 29-December-2011, 8:36 pm )

Iata peste cine dam la premierea 'Valorile Maramuresului 2011':
Ecologie- Iulian Gheorghe – premiul pentru actiunea “Dumbravita curata”

Sa rad sau sa plang? Chechiselul 'curatat' cu ulei hidraulic... Huuuu!
Incotro natiune, incotro valori? Mai degraba spre occident!

 

501. gata de explodat ( 28-December-2011, 10:49 pm )

Buna sara de craciun, sloboziti cu puscatul?
No, asa-i traditia pa la noi, mni-o zis o baba fara dinti mai ieri. La niepoti mnei le-o adus mos nicolae peterzi. Ca anu ista o fo buni si n-o invatat, de beut s-o imbatat pan-o intrat in coma alcoholica.
Ah, vai, unde m-am nascut!

`

500. urmariti ceva important ( 28-December-2011, 5:11 pm )

Vedeti acest eseu despre proiectul de minerit cu cianuri si mina deschisa la Rosia Montana si analizati singuri!

http://www.youtube.com/ watch?v=anmmpAhD3Ig

 

 

 

Restul comentariilor le puteti vedea aici (in arhiva)

 

 


 

ULTIMELE COMENTARII SCRISE PE BLOGUL COMUNEI

 

 

http://dumbravita-mm.blogspot.com/

 

 

 

 

 

CHAT