Bine ati venit


Va mai asteptam pe acest site
Salut. Aici gasesti paginile importante ale site ului
 
Salut. Multumesc ca accesezi acest site
Salut. Multumesc ca accesezi acest site
Salut. Multumesc ca accesezi acest site
Salut. Multumesc ca accesezi acest site
Salut. Multumesc ca accesezi acest site
Salut. Multumesc ca accesezi acest site
Salut. Multumesc ca accesezi acest site

Vocea comunitatii

Aici puteti posta opiniile, parerile, comentariile dumneavoastra, dorintele, sugestiile referitoare la o problema sociala, intrebari pentru diverse probleme din comunitate, etc, in mod civilizat respectand regulile generale pe care le puteti citi aici (la pag Contact). Toate comentariile de pe acest site le poti vedea aici.

NOU !! Acum poti face comentarii de aici direct pe facebook. Astfel poti alege : daca vrei sa fie postat comentariul pe facebook (peretele tau) cu click pe "Post to Facebook" sau comentariul tau sa fie vizibil doar aici, debifand "Post to Facebook".

 

Comentarii :


● test ( 24-August-2011, 11:47 am )

test


● cartu Carcotasu ( 2-October-2011, 9:08 pm )

Ce v-a inghesuiti asa mai baieti la comentarii?


● inteleptul local ( 8-October-2011, 2:17 pm )

se vede ca la alesii locali este o mare discrepanta intre vorba si fapta.As fi total ne drept daca nu as recunoaste ca s-au si lucruri bune .Darcalitatea ,icetineala,pretul,si mai alescate sar maifi putut face?


● taranul ( 10-October-2011, 9:05 am )

Dupa cum bag de seama,broscuta asta de uac oracaie prin toate baltile :in taurile de pe imas,in scoli ,in biserici ,in caminele culturale(in care cultura nu prea salajluieste),in presasi mai nou ainceput sa depuna lana si in lacul bodi de la Ferneziu.Mai nou vad ca se pricepe tare bine si la agricultura.Bravos!daca le va ajuta Domnul sa puna in practica si acea ideie devoleasca numita TOPITORIE atunci'"MANA CEREASCA''se vaasterne peste tarinele noastre .Si assta va dura O SUTA DE ANI.


● tarancaCe afidela ( 10-October-2011, 9:15 am )

ca bine le mai zici tu dragutule!


● baubau ( 10-October-2011, 9:33 am )

sincer nu stiu cat de utila a fost intalnirea aia cu si despre agricultura dar vad ca altii nu au facut aceasta intalnire, din pacate, aici ma refer la primarie

este bine macar ca oamenii se informeaza sau macar este cineva care sa i informeze


● taranoiul ( 10-October-2011, 10:15 am )

aaaai dreptate frate.Ca doara si pe la cluj s-au injugat niste broscute nokiute si doamneferi le-o facut atata indamana . Oare ase ahi si pala noi?Ca pana amu ca nio gazat numa gazet a de umbrita no fo ase mare hiba .Dadeor da cu alomin pasta noi api numa bine na hi.Cum este o voarba ca pana amu o fo cum o fo, da de amu inainte nustiu cum a hi.Noa Dumnezo vajute!00


● baubau ( 10-October-2011, 1:03 pm )

Ma, ce sa zic ? s-ar putea sa ai dreptate desi e inca lung drumul pana acolo. E bine ca vorbesti ardeleneste , maine poimaine o sa vedem cum vorbim toti limba englezo-aluminioasa.


● al om de al locului ( 12-October-2011, 7:15 pm )

intrebare pentru cei care ne conduc : de ce s-a turnat asfalt numai in chechis iar in rus, sindresti si cateva portiuni din unguras, unde drumurile sunt varza, nu s-a asfaltat


● inteleptul satului ( 12-October-2011, 7:21 pm )

Noa daraca vorovesc ase ca doara-s feciorul Ardileniti dipa deal si-a lui ion din ardeal.noa nin stai sa-ti zic una :"canta mai frate pe graiul si limba ta/si lasa-le pe cele straine ei si-le-a canta ' ' (anton pann)7


● nepotul cararilor ( 12-October-2011, 7:45 pm )

In chechis nu se poate swpune ca s-au asfaltat drumurile.Doar ca s-au uns cu asfalt pe ici pe colo in partile esentiale


● priceputul ( 13-October-2011, 8:48 am )

bine zici mai nepoate.Astea-s ulite stramte nu-s drumuri.Ala-i drum care atunci cand se intalnesc doua vehicole sa pota feri adica sa poa sa treaca unu-pe-langa-altu!


● mitrut din rus ( 25-October-2011, 12:40 pm )

in primul rand vreau sa fac un apel la toti cei care vreau sa comunicam pe aceasta pagina de internet ma refer la cetateni de rand ,nu la autoritatile locale sau la OAC.Eu cred ca ar fi bine sa nu scriem numai de dragul de a ne afla in treaba,sa ne dam numele adevarat, sanu luam totul in bascalie,(asta nu inseamna sa nu fim ironici sau sa avem umor),sa fim consecventi in idei si in comentarii ,sa interpelam cu replici civilizate actiunile autoritatilor locale,acarelor didactice,aparohilor(nici activitatea dumnealor nu este tabu)a noastra a tuturora si nu in ultimul rand ale conducerii fabricii de avioane care de asta primavara sau facut monitorii comunei.Personal as incee cu acestia din urma.De cum au venit pe meleagurile noastre au aplicat politica "duceri de nas".S-au ferit sa ne suna ca vreau sa faca topitorie.De asta primavara de cand au spus acest lucru,vazand ca cetatenii se opun categoric au inceput o prapaganda agresiva de-a dreptul amestecandu-se in toate activitatile comunei:primarie,scoala,biserica(DO AMNE


● mitrut din rus ( 25-October-2011, 12:50 pm )

Imi pare ra u ca nu s-a inregistrat tot ce am scris.Am sa revin!dbd1e


● admin ( 25-October-2011, 7:20 pm )

Pentru ca un comentariu sa fie adaugat trebuie sa aiba maxim 500 caractere. Dupa ce ati scris maximul de 500 puteti sa incepeti sa scrieti alt mesaj (continuarea de la primul).


● mitrut din rus ( 25-October-2011, 7:28 pm )

Incerc sa inadesc comentariul care l-am inceput azi dimineata.Asadar stimabilul domn dr. ing. Iulian Gheorghe ,daca tot este director tehnic nucumva ar fi mai bine sa aiba grija de cele prese hidraulice ultra moderne sa nu curga uleiul din ele pe cele santuri,si sa lase folclorul,agricultura,educatia,reli gia,cultura,ecologizarea etc.pe seama celor care sunt platiti din bugetul statului sa-le faca. Se vede dela vranita ca dumnealui vrea sa se puna bine cu toata lumea ca sa-si faca topitoria.Eu tare ma tem ca se insala. Nune cunoaste.Nu mai suntem cei de pe vremea cand s-a facut colectivizarea.


● mitrut dinRus ( 25-October-2011, 7:38 pm )

Acum pricep problema cu cele 500 caractere.I-mi cer scuze pt. greselile de ortografie .Sunt incepator in dactilografie. Voi continua!


● mitrut ( 25-October-2011, 9:14 pm )

Despre "Gazeta de Dumbravita" as dori sa se pronunte profesorii de istorie si limba romana,altfel putem spune despre cultura comunei ca sufera de...incultura. Eu v-a spun doar ca este mult sub nivelul revistelor pe care le imprastie martorii lui Iehova atat din punct de vedere al continutului cat si amodului de raspandire.Apoi se vede dela vranita cum suprastructura comunei i-si etaleaza activitatea:primarul VICELE,consilierii,profesorii, autoritatiile judetene,o buna parte a guvernului Romaniei,popti si preutesele si ca un laitmotiv binefacerile OAC-ului care se revarsa ca o"mana cereasca" peste tarinile noastre.(continuare in ragazul viitor)


● Vera ( 27-October-2011, 9:01 pm )

Aveti dreptate dle Mitrut!


● mitrut din rus ( 27-October-2011, 9:43 pm )

Iata cacei dela OAC incep sa ne informeze despre turnatoria dela DETA de langa Timisoara .Prima informatie este c-ar fi "cea mai mare din tara".Asta-i adevarat. Deocamdata.Pentruca asta pe care ar dori dumnealor sa o faca la Dumbravita noastra,v-a fi de cinci ori mai mare(cel putin deocamdata).Acolo sunt doua cuptoare cu capacitae de 1tona fiecare,iar aici ar vrea sa instaleze doua cuptoare a cate 6,5 tone.


● mitrut ( 27-October-2011, 10:04 pm )

Acolo se elaboreaza aluminiu primar aliat cu magneziu si siliciu ,pe cand aici ar dori sa elaboreze un aliaj de duraluminiu in compozitia caruia intra Al.,siliciu,cupru,magneziu,crom,zin c,titan si zirconiu.(asta deocamdata) Ei acuma judecati boieri dumneavoastra cat de edificatoare a fost excursia la detatimisoreana. P.S. Toate datele pe care l-em scris aici sunt luate de pe internet(vom continua)


● mitrut din rus ( 28-October-2011, 9:48 pm )

In sfarsit suntem posesorii comunicatului publicat de ctre fabrica de aeroplane de pe imas despre istorica vizita a reprezentantilor comunei latopitoria/turnatorie de langa loc. DETA ,unde se topesc 3-4 tone intr-o zi si se toarna 5-7 tone pe zi(conform comunicatului).Bravos!Asta zic si eu rentabilitate de 150%


● mitrut ( 28-October-2011, 11:47 pm )

Daca citim ce se scrie la punctul 18 din comunica t si ce scrie la punctul 20,ne dam seama cam cu ce fel de doctori ingineri metalurgi avem de lucru.Iertat sa fiu,eu sunt un simplu subinginer,dar atatea aberatii tehnice,atatea inadvertente,incoerente incercari de-a duce in eroare,etc.cate am observat in comunicatele si in acele capodpere numite GAZETA DE OAC,rar mi-sa dat sa intalnesc.Cu permisiunea dumneavoastra am sa vin cu omonstra:"ambele tipuri de aliaje(cel de aici si cel de la dumbravita) sunt la fel de curate...(vezi p.18)La p20zice comunicatul "Tipul de aliaj turnat la Dumbravita este de n ori decat turnarea de aici"(de la Deta n.n.) Apoi curat murdar coane Fanica cum ar zice oricine.


● mitrut ( 29-October-2011, 12:12 am )

Ziceti ca ve-ti sta la noi o suta de ani? Hm,nustiu zo.Aumai venit pe aici niste activisti mai an care ne-au luat pamanturile cum dumneavoastre imasul,aceia au crezut ca vor sta ovesnicie.Au statdouazeci si sapte de ani.S-au dus vie-le hiriu pe sarci.Sa v-a ajute Domnul sa stati macar cat au stat ceia de la Jucu!(voi reveni)


● yoncy ( 29-October-2011, 9:01 am )

Frate Mitrut, cu respect pt dvs., mie sincer nu mi se pare ca ar fi un comunicat ci un dialog avut intre cei prezenti si cei care au prezentat fabrica. Din cate am auzit de la cei care au fost acolo, multi spun ca nu va fi nicio poluare la Dumbravita asa ca nu stiu daca are rost sa ne alarmam mai mult decat trebuie si oricum se va monitoriza asta.


● mitrut ( 29-October-2011, 11:26 am )

Dragul meu "yoncy" m-a bucur ca m-a corectezi.As fi incantat daca ar face-o cat mai multi.cinstit ar fi sa ne dam numele adevarat,precum am facut-o si eu.Altfel nu suntem "fayr plaey"(nu stiu daca am scris bine acest cuvant).In privinta termenului "comunicat"n-am facut nici o gresala .Trebuie sa fim cinstiti cu noi insine si sa nu ne contrazicem numai de a-ne afla in treaba.Inceea ce priveste rezultatul vizitei doar nu v-ti asteptat cad-l dr ing.metalurg Iulian sa ne duca la o turnatorie la care sa ne spuna cei ce conduc acolo ca respectiva unitate este un pericol pt. sanatatea oamenilor si ca doamne feri sa nu lasam sa se faca si la noi asa ceva.Da? Asa ceva ar fi l.m.c. NOI AM CERUT SA NE DUCA LA O TOPITORIE LA CARE SE TOARNA BARELE CE SE ESTRUDEAZA PE IMAS LA NOI IN CANTITATE DE CINCI MII DE TONE PE AN DE O PERIOADA DE MINIMUM ZECE ANI.!!! Dragi mei nustiucumvazice ganditi-va bine cum analizati lucrurile si judecati cu intelepciune fiindca noi acuma ne gasim la rascruce de vanturi.


● yoncy ( 29-October-2011, 3:19 pm )

cinci mii de tone pe an si exact cum e la D-vita se afla, probabil numai in america, nicidecum aici, atunci ii las pe cei care au fost, poate ne spune vreun consilier ce parere are. ca ei sunt mai credibili.


● mitrut ( 29-October-2011, 5:17 pm )

Draga yoancy daca nu vrei sa te prezinti cu numele din buletin,ce sa mai vorbim?Daca nu vrei sa ne cunoastem reciproc e ca si cum ai bate clopotul intro dunga. n-am decat sa-ti doresc sa traiesti cu sanatate si cu voita buna.0


● morocau ( 29-October-2011, 6:50 pm )

mai ioncyule nu pantru badea mitrut trebe sa avem respect ca pantru viitoru nosst si acoconilor nostri


● yoncy ( 29-October-2011, 7:24 pm )

ca dreptate ai mai morocau, respect pantru toti si pantru coconi si pantru moscotai, numa ca tinerii din ziua de azi nu prea au acest respect pantru cei moscatai


● pledita din dumbrita ( 29-October-2011, 8:18 pm )

mai morocasule la noi in sat nu mai trebe sa vie poluare de la avioane ca in tata sara aprind oamini frunza si tat felu de goaza si si mai rau ca tipa lana de oi pa foc si pute in sat de traba sa stai cu jolju la gura si nime nu le face nimnicuta noa ce zicet


● sindilaru din sindresti ( 30-October-2011, 12:09 pm )

mai oamini ori voroviti cei de vorovit orei mereti si va bateti coasa


● Vera ( 30-October-2011, 9:15 pm )

Acest yoncy si-a mai dat cu parerea in comentariile 170, respectiv 173 de pe aceasta pagina. in primul se repede asupra celor care cel explicatii aspupra a ceea ce se intampla in comuna noastra, desi el spune ca e baimarean. in al doilea comentarie, spune ca el e neutru... acum, iar apara aceasi parte... Se pare ca e orb si nu vrea sa vada si cealalta parte a monedei, nu ii convine probabil... Cine o fi acest yoncy? Poate ne spune explicit!


● Vera ( 30-October-2011, 9:15 pm )

Acest yoncy si-a mai dat cu parerea in comentariile 170, respectiv 173 de pe aceasta pagina. in primul se repede asupra celor care cel explicatii aspupra a ceea ce se intampla in comuna noastra, desi el spune ca e baimarean. in al doilea comentarie, spune ca el e neutru... acum, iar apara aceasi parte... Se pare ca e orb si nu vrea sa vada si cealalta parte a monedei, nu ii convine probabil... Cine o fi acest yoncy? Poate ne spune explicit!


● andrei ( 31-October-2011, 8:47 am )

bai fratilor, tot citesc mesajele voastre dar nu am intervenit pana acum, vreau sa va intreb de ce il tot bagati asa mult in seama pe nenea yoncy, lasati l in poluarea lui din oras si nu ii tot raspundeti ca numa enerveaza lumea cu replicile lui.


● mitrut ( 1-November-2011, 8:50 am )

Uite dragul meu Yoancyuc ca desi nu vrei sa-ti dai numele cel adevarat eu tot te-am depistat:numele tau este nume de codrii si esti fecior de zimbru.Acum este randul tau sa ai curajul sa recunosti.Numai daca vrei! Daca vei recunoaste chiar si in ceasul al doisprezecelea vei avea din partea mea tot respectul,daca nu,nu.


● mitrut dinRus ( 1-November-2011, 9:29 am )

Dupa revolutie s-a vorbit foarte mult despre VERTICALITATE sau despre COLOANA VERTEBRALA .Din nefericire oameni cu aceste calitati se gasesc mai rar .Sunt unii dintre noi care tare se aseamana cu trestia clatinata de vant.Bunaminte unii consilieri atunci cand s-au intilnit cu cetatenii s-au pronuntat vehement anti topitorie.Numaica oficial(unde le merge bine)se manifesta "pro".Am avut deunazi odiscutie cu un inginer si inca metalorg din comuna care sustinea sus si tare ca acele cuptoare cu inductie pe langa faptul ca poluiaza atmosfera ,au si un impact negativ asupra organismului prin campul magnetic pe care il produc .M-a pus si sa cumpar o carte in care este demonstrat acest lucru .Acuma dupa ce dumnealui s-adocumentat la DETA,si-a schimbat total parerile.Altii doi tot licentiati in diverse domenii fosti combatanti ,cum s-a angajat cineva la uac .cum tac ca porculin cucuruz.(continuare in curand)


● yoncy ( 1-November-2011, 1:30 pm )

Nu inteleg de ce vreti neaparat sa stiti numele meu real, atata timp cat cei mai multi care scriu aici si pe alte site uri isi dau un pseudonim. Nu are importanta numele real ci ceea ce spui, ce gandesti. Nu sunt un GIGI CONTRA, nu tin neaparat sa ma bag in seama si pana la urma nu trebuie sa va suparati pe mine ca imi dau cu parerea chiar daca nu coincide cu a dvs. Respect Dumbravicenii si pe toti cei din comuna si de aceea intru si scriu, dar daca considerati ca am jignit pe careva cu parerea mea, ma retrag. E bine ca scriu multi aici dar nu cred ca parerea mea trebuie sa fie pe aceeasi lungime de unda cu a majoritatii. Desi nu impartasesc toate parerile de aici, le respect.


● pop ( 1-November-2011, 2:39 pm )

sa ne spuna clar consilierii de partea cui sunt? pe cine reprezinta ei? nu stiu cand va fi sedinta de mediu dar sper sa voteze la vedere daca s pro sau contra.


● pop ( 1-November-2011, 2:44 pm )

nu am auzit vreun consilier sa faca o sedinta de informare cu oamenii, sa ne spuna ce au vazut la Deta si care e motivul adevarat al schimbarii de atitudine din contra in "pro"


● mitrut ( 1-November-2011, 9:50 pm )

Asa-i fecior de zimbru , "o semnam si o dam anonima".Fa cum crezi tu ca e mai bine .Insa una-i sa spui verde in fata si alta-i sa vorbesti pe la colturi.Una-i s-o spui pe lumina si alta-i pe intunerec. Ai dreptate frate "pop"ca stimabili consilieri nu vin in fata alegatorilor ,nu sunt transparenti . Da/? eI, TOT ASA MI-SE PARE CA SUNTETI SI VOI CEI CARE NU VA SPUNRTI NUMELE ADEVARAT CA SA STIM CU CINE AVEM DE-A FACE.


● MITRUT ( 2-November-2011, 7:50 am )

Locuitorii comunei au la dispozitie o luna de zile in care sa mediteze daca accepta sau nu topitoria.Conducerea UAC-ului vor face tot ce le va sta in putinta sa-i convinga atat pe conducatori cat si pe cetateni ca nu va fi poluare cu efect asupra mediului.Cine-i poate convinge de contrariu?


● mitrut ( 2-November-2011, 10:21 am )

Rezultatele se vor vedea peste vreo zece-cincisprezece ani cand vor fi alti consilieri,alti primari si ministri iar mister Iulian va fi departe peste mari si zari. Ei se vor alege cu niste castiguri grase iar noi cu sechele.


● consilier pe veci ( 2-November-2011, 10:46 am )

peste 10-15 ani vor fi aceeasi consilieri si acelasi primar pt ca lumea uita ce s-a facut si ce nu s-a facut in comuna, deci nu va faceti iluzii ca o sa i schimbati la alegeri, lumea va vota partide , nici nu si vor da seama cine e pe liste.


● mitrut ( 2-November-2011, 6:16 pm )

Vor mai fi unii consilieri actuali desigur si peste doua-trei legistaturi dar majoritatea se vor schimba.Sevor mai schimba cei dela mediu,cei dela administratia judetene si atunci pe cine vom putea trage la raspundere?


● admin site - ARTICOLUL MEU ( 3-November-2011, 9:21 am )

Daca esti din comuna Dumbravita si vrei sa faci un articol despre orice subiect doresti (social, scoala, muzica, sport, etc) esti binevenit pe acest site. Mai multe informatii gasesti pe http://dumbravita.nvn.ro/


● consilier pe veci ( 4-November-2011, 1:40 pm )

consilierii actuali vor ramane in functii in proportie de 70% pt ca lumea deja s-a "obisnuit" cu ei si nu cred ca ii vad pe altii mai buni, mai ales ca altii "nu au facut nimic pentru comunitate" ci doar ei, ei s-au implicat la maxim in tot ce inseamna dezvoltare locala.


● mitrut ( 4-November-2011, 7:18 pm )

Consilierule pe veci veacului,asa-i cum zici dar nu-i nici chiar asa,poate fi si amintrilea Am sa-ti prezint doua tipuri de comunitati(in extremis):primul tip ar fi acea comunitate in care fiecare membru al ei(major fiind bineinteles) sa fie capabil s-o conduca, al doilea ar fi acela al unei comunitati in care nici unul din membri sai sa nu fie capabil de a oconduce. Aceasta-i scara de valori a ori carei comunitati/societati. Depinde pana unde ridicam stacheta! Apoi depinde forma prin care se promoveaza valorile.Democratia este ,cum bine stim ,o forma de-a accede la putere prin alegeri libere ,prin vot universal."Democratia este un miljloc care ne garanteaza ca nu vom fi condusi mai bine decat meritam" spunea cineva.Membri oricarui electorat nu-i vor vota nici odata decat pe cei care se aseamana cu ei .Corupatori nu-i vor vota decat pe cei coruptibili.


● mitrut ( 4-November-2011, 8:12 pm )

Frate "consilier pe vecii veacului" hai sa-ti mai spun una de Nicu Marcu(intelept din Alba Iulia):"In orice societate principalul este principele si principiu.Principalul intre principe si principiu este principiu prin care se alege principele"(continuare in ragazul urmator)


● consilier pe veci ( 6-November-2011, 3:09 pm )

Frate Mitrut, in principal imi place acest joc de cuvinte.


● Mitrut ( 6-November-2011, 7:54 pm )

Bine ,bine ,dar numai atat ?Si numai dumneata stimate consilier etern?Atunci cand am inceput sa scriu aici am crezut ca n-oi joi a citi si a comenta articolele si mesajele ce s-or scrie pe aceasta pagina dar sunt cam dezamagit.(nu stiu daca voi continua)


● yoncy ( 6-November-2011, 8:27 pm )

dl Mitrut, nu te stresa, de citit le mai citesc si eu mesajele, dar nu intotdeauna scriu pt ca am vazut ca nu multumesc pe toata si am zis ca nu mai deranjez lumea cu, comentariile mele "contra", dar sa stii ca le scrii bine, imi place felul dvs de a scrie.


● Vera ( 6-November-2011, 8:43 pm )

Altora le place si CE scrie, nu numai cum scrie dl Mitrut. Adica, continutul, nu stilul!


● Mitrut ( 8-November-2011, 10:24 pm )

Mai copii peste doua saptamani v-a fi ziua in care va bate ceasul comunei:sunat sau dogit? aceasta-i intrebarea!


● intrebare ( 9-November-2011, 12:05 pm )

ghici ghicitoarea mea : cati dintre cei care au fost la diverse sedinte sau au avut ceva de spus cu privire la aceasta topitorie vor fi prezenti la sedinta cu mediul ?


● optimistu ( 9-November-2011, 5:57 pm )

Stimate pesimist mataluta vei veni ?Sau vrei sa zici ca daca singur nu vei veni., n-o sa vina nici alti?,sau vei sta la panda sa vezi cati vor veni si daca vor veni prea putini sa nuvi nici mata ca sa n-ai niscaiva complicatii,sau daca v-or veni suficient de multi si de hotarati incat sa invinga ,atunci hop vei sari in lupta, dar numai si numai cand vei fi sigur de victorie? Ce zici? sa sti ca la judecata finala nu vom fi intrebati daca am castigat sau am pierdut, ci vom fi intrebati daca ne-am luptat sau am stat in expectativa.Cred ca vei alege varanta a doua fiind ca n-ai curajul sa te prezinti asa cum face bade-tau mitrut din Rus.


● totel ( 9-November-2011, 6:15 pm )

Mai este o posibilitate :a sta de-o parte si a rade!Hai sa-ti zic epitaful ce sta scris pe piatra de captai a lui Labis; ,, Iertat sa fie/Cel ce la manie/Mi-a infipt cutitul pana la os/Dar ne iertat si neuitat sa fie/Cel ce a ras de gandu-mi bataios" Mai ziceti si voi/mai flacai


● anonim ( 9-November-2011, 8:10 pm )

Daca ne pasa de locul in care traim si vor trai copii nostri, daca suntem constienti de urmarile anumitor lucruri si de interesele ce se afla la mijloc, vom merge sa ne sustinem cauya. Daca e totuna sa dormi in loc curat sau in miyerie, vom sta si vom arata cu degetu' la cei ce fac ceva.
Desi sunt anonim, voi merge la sedinta.


● Binecunoscutul ( 10-November-2011, 9:14 am )

Sigur ca vom merge la sedinta.Problema-i ca ar trebui sa se organizeze sedinte in fiecare sat ,asa cum au incercat dar n-au reusit in primavara.Acuma ce-si zic americanei:hai ca am tras un jumatate de an de prapaganda si momeli,acuma vom umple caminul de dumbraviceni de-ai nostri,acestia vor vota "pro"si gataaaaaa vom topi si vom turna!S-o creada ei deoarece habar n-au ca fortele noastre sunt incomensorabile.Cand s-or dezlantui latentele noastre forte ,sa nu fiti peacoale! Am impresia ca ai nostri consilieri au sustinut un examen la proba de somn in papuci si l-au luat cu nota zece .Cu stelute!!!FELICITARI.


● pesimistu' ( 10-November-2011, 11:37 am )

Dumbravicenii nu vor fi multi pro, dar nici nu cred ca va fi lume foarte multa pentru ca e strategic plasata la ora 14 cand e lumea la lucru si fiind luni nu prea poti sa te ceri, de aceea nu au pus o de ex vineri, sambata sau duminica. "Fortele noastre" , probabil , o sa se disipe, tocmai din cauza ca e pusa aceasta sedinta luni.


● optimistu ( 10-November-2011, 6:09 pm )

Ai dreptate.Dar noi trebuie ori samergem la primarie sa le cerem sa schimbe data si ora,ori poate ca este un avantaj ora,fiindca discutiile se vor intinde si cei care vin din se vor opri la sedinta chiar la momentulpotrivit. care pote veni la timp,sa vina.


● leuca dumbreceanca ( 10-November-2011, 9:37 pm )

Nu stiu cine si cum i-ar putea educa pe sateni sa nu mai aprinda frunzele ce le greblizeaza de pe sub copaci ci sa le faca patul ,sa le lase asa pana la primavara cand vor putrezi si vor fi un excelent ingrasamant pt. gradini. Sa nu ne inece cu fumul asta atat de nesuferit!!!


● MdR ( 11-November-2011, 7:04 pm )

Ovidiule nu sunt intru totul de acord cu tine cand zici ca a te manifesta este numai un drept.Eu zic ca este chiar o obligatie mai ales atunci cand este vorba despre viitorul tau.Iata ce zicea Einstein: ,,Lumeanu va fi distrusade cei care fac rau ci de aceia care-iprivesc sinu fac nimic impotriva".Nu te supara ca vreau doar sa te completez. Si inca una:,,nu rautatea omului rau e primejdioasa ci slabiciunea omului bun"(Ghandi)


● ovidiu ( 11-November-2011, 7:13 pm )

Sunt perfect de acord cu dvs. Doar ca eu am spus ca este un drept in contextul in care ar dori sa faca un articol sau macar comentarii pe acest site : „Mi-ar placea sa cred ca cel putin 2-3 tineri din comuna care vor citi aceste articole vor reusi sa constientizeze ca ati spune parerea este un drept si nu o obligatie asa ca sper sa se foloseasca de aceasta oportunitate cati mai multi tineri din comuna noastra.”....si sincer sa fiu nu am vrut sa i sperii pe cei care ar dori acest lucru sau sa para o obligatie pentru ei, dar ceea ce ati spus dvs este adevarat. Si ma bucur ca sunt completat pentru ca astfel discutia este mai interesanta si fiecare vine cu cate un argument .


● taranul ( 12-November-2011, 8:13 pm )

Api sa sti bade Mitrut ca aistia do vasalica si pretinuso par tare hiresi basama o facut orice scoli multe ca sa precep la tatecele si nu zac numa ce este bunaminte ca nu ar hi unde lucra si ca oamini traiesc in "mizerie crunta " i drept ce zic ca ia amu am trecut si io pin dumbrita am vazut atata nacaz pela tate casale nici au lemne de foc nici au porc de slanina nici vaca cu lapte o tanara o murit de foame n-au bani de-o troaca de mosini saraciiiii api nici vironica nu face bine ca nu straje pungutale de nailon pa care le arunca prunci de scoala pan cele santuri si nu planteaza doi pomi ma ce sa zic va mere mintea ca la tanc


● palisandru ( 12-November-2011, 9:33 pm )

Vasalie si pretenu tau ar trebui sa va faceti certificate de revolutionari pentru ca ati dat de pamant cu comunistii adica cu veronica si cu mitrut.Drept pentru care veti primi cate un iugar de pamant pe imas.Olupta-i viata,deci renunta!


● viteazul ( 13-November-2011, 2:37 pm )

Trebuie sa ai mult curaj ca sa strigi ''jos comunismul'' si asta s-o faci la peste douazeci de ani dela caderea propriu zisa. Bravo Vasalie!!!


● nene vasile ( 13-November-2011, 5:02 pm )

Frate vasile, de unde esti dumneata sa ti dai cu parerea daca este spirit civic sau nu la D-vita.
Cam ce trebuie sa faci pt o comunitate ca sa ti spui o parere ?
Pe blocuri nu cred ca a scris...eventual pe bloguri.
Si nu mai face dumneata frustrat si prost pe nimeni, arata dumneata cat esti de inteligent inainte.
Dupa cum vezi si eu m-am semnat cu VASILE...adica cu nene vasile ca vasile suntem mai multi.


● Palisandru ( 14-November-2011, 8:23 am )

Mai fratilor vasalici,da ce elegant v-au pus la punct Mitrut si Vironica(ce nume mandre).Daca a-ti avea o farama de bun simt in voi, v-atti cere scuze.


● mitrut ( 14-November-2011, 9:41 am )

Multumesc Palisandre ca ne-ai luat apararea. Personal nu astept scuze din partea vasalicilor,deoarece eu insu-mi sunt un tip dur si am suparat atata lume ca daca as mai trai inca pe cat am trait pana acum si tot n-as reusi sa-mi cer scuze de la toti .Ce-i drept ca majoritatea covarsitoare a acestora au si meritat-o.In consecinta nici nu prea sunt dispus sa o fac.In schimb de la Veronica ,obligatoriu trebuie ca cei doi sa-si ceara iertare intucat dansa este pe cat se poate de politicoasa iar dumnealor au tratat-o intr-un mod grosolan,ceea ce nu le face cinste.


● mitrut ( 14-November-2011, 9:53 am )

mie-mi face placere sa port cu oricine polemici,cu osingura conditie: polemicile sa fie cordiliare. Tuturor celora care se manifesta impotriva ,,topitoriei" le recomand sa citeasca din ,,romania libera" articolul ,,poporul contra politiei"aparut pe 11 noembrie .Deasemenea cautati sintagma ,,desvoltare sustenabila" .


● vasile ( 15-November-2011, 5:42 pm )

nene mitrut in romania libera scrie despre topitoria de la dumbravita ? hehehe


● mitrut ( 15-November-2011, 11:15 pm )

Cetatene Vasile,eu nu sunt ,,nene",eu sunt ,,Bade". Acest termen este titlu de noblete la romanii din Ardeal.Parintele Lucaciu se adresa catre avocatul George Pop de Basesti cu apelativul Bade George. Nene este un termen sudist. Daca tu nu vrei sa citesti articolul cu pricina din R.L.este treaba ta .In ce privveste ,,hehehe"-ul tau ,iarta-ma ,dar nu-i vad rostul.


● liberul arbitru ( 17-November-2011, 6:28 pm )

Este greu de stabilit unde sfarseste datoria si unde incepe obligatia.Poate ca suntem obligati sa ne face m datoria. Acelasi lucru se intampla intre prudenta si lasitate.Prudenta este o virtute.Dar dusa la extremis ea pote sa devina lasitate. In regimul trecut ,multi lasi s-au refugiat in prudenta.


● MITRUT ( 22-November-2011, 10:33 am )

Problema cu patriotismul pare afi mai complicata.Nu inseamna ca dacca-ti lauzi tara esti un"bun roman" iar daca esti realist esti'' dusman al poporului".Oricum am intoarce-o Romania este o tara in coada Europei:"atat din punct de vedere cat si economic '".Este o hoare ca "la casa de omenie /se pot veseli si-o mnie/la casa de oameni rai/nu se veselec nici ei".Daca inlocuim "casa'cu "tara" vedem ca in tarile "tari",traiesc bine atat cetatenii acestora cat si imigrantii (Germania,Franta Italiaetc.),pe cand lanoi,numai noi si nu prea razbim. Poti fi patriot si poti fi patriotard. Cordelia la iubit mai mult pe batranul rege decat lingusitoarele ei surori. Oamenii celebri romani cunoscuti afara se pot numara pe degete(ia-ti uitat peVuia,Coanda Procopiu).Dar toti s-au afirmat afara. Cei care au ramas aici au sfarsit in temnita.A-ti auzit de Duiliu Sfintescu? Va recomand sa cititi din romania libera "Cum a cucerit Maniu Viena si Praga"


● ovidiu ( 22-November-2011, 12:23 pm )

Frumos sintetizat cam tot ce s-a spus pana acum despre acest subiect. Ce am mai observat eu si nu numai eu este ca desi suntem la coada Europei , romanii tot inapoi acasa vin pana la urma. Oare de ce ?


● mitrut ( 22-November-2011, 12:35 pm )

Poemul(nu eseul)lui Dorz este foarte bine venit acum cand se vorbeste atat de mult despre "rugaciune si post" Noi credem ca Dumnezeu este ceva gri ,cand bun cand rau, cand nicicum ,ca mai uita de noi dar daca ne vom rugasi-om posti,daca vom plati rugaciuni si indulgente si desigur toate aceste vom ave grija sa le observe si semenii nostrii ,atunci acestia vor zice uite ce om e mitrut ,iar Atotputernicul se va induppleca si se va indura asupra lui cu toate bunatatile lumi. Semenii pot fi manipulati .Dar pe Dumnezeu, care este bunatatea si iubirea absoluta ,maitrebuie sa-l rugam sa fie bun si milostiv cu noi? Cu noi cei cabora diavolu ne sugereaza atatea idei iar noi ne rugam sa ne ajute Domnul sa le punem in practica! Poate ca ar trebui sa ne rugamca noi sa fim buni,sa facem voia Lui sinu anoastra sa fim noi buni cu El .(cum ar zice-oTraian Dorz)


● M.d.R. ( 22-November-2011, 12:55 pm )

trebuie sa citim iara si iara predica depe munte.Se zice ca daca s-arpierde biblia si s-ar salva doar predica ...,crestinismul s-ar putea reface dupaaceasta. "Ora et labora" ,roagate si muncesteSe zice ca anaufragiat o corabie in care era si Esop acesta vazadul pe unul ce tot ridica minile in sus implorand-o pe zeita atena sa-l salveze ,ia zis: imploro pe zeita dar intre timp maida din maini .


● Pledita ( 23-November-2011, 10:00 pm )

Cum nu sti ce-i sabia fara nici-un tais ;"Denimnica nu ma tem/Numa de BOTA de lemn/D-a ini s-aceie vreme/Ca nici de bota nu m-oi teme"


● Pledita dumbreceanca cea culta ( 26-November-2011, 5:25 pm )

Ovidiule,tu zici versurile din memorie,sau le copiezi din carte? eu zic sa postam aici numai ce stim pedinafara.Apoi daca scriem cata-o gluma despre cosbuc,asta inca nu insemneaza ca-l bajocorim.Bunaminte cum ar fi ;Afara ninge linistit,In casa arde focu,Nevasta si copiii plang,Ca tata-i beat ca porcu. sau la noi sunt codrii verzi de brad,si campuri de matasa,si eu atatia prieteni am ca nu-mi incap in casa.


● ovidiu ( 26-November-2011, 5:56 pm )

Versurile cu poetul G. Cosbuc le-am luat dintr o poezie.
Am observat ca lumea a reactionat la ce a m zis de Cosbuc (desi am scris in paranteza ca era o gluma) si am simtit nevoia sa se clarifice problema.
Aveti dreptate, mai trebuie sa si glumim, ca "seriosi am fo'si om mai fi"



Adauga comentariu





cursuri jocuri anime
Adaugati urmatorul cod:   92bdb

 

free counters